بررسی هوآوی نوا 2 آی

هوآوی نوا 2 آی

مدت هاست که کمپانی هوآوی قصد دارد از گوشی هوشمند خود با نام هوآوی نوا 2 آی (Huawei nova 2i) رونمایی به عمل آورد و تاکنون شایعات و خبرهای زیادی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. امروز این گوشی به طور رسمی معرفی و رونمایی شد و بسیاری از طرفداران این کمپانی را خوشحال کرد. امروز قصد داریم که مشخصات این گوشی را برای شما بازگو نماییم. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات این گوشی را برایتان شرح دهیم.

از لحاظ طراحی، این گوشی دارای ابعاد 7.5 * 75.2 * 156.2 میلی متر می باشد و وزن این گوشی چیزی حدود 164 گرم می باشد و در پنل پشتی این گوشی شاهد یک سنسور اثر انگشت می باشیم. قرار است در رنگ های مشکی، آبی و سفید عرضه شود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 2160 * 1080 پیکسل می باشد که از تکنولوژی IPS LCD بهره می برد.

هوآوی نوا 2 آیاین گوشی دارای یک دوربین دوگانه ی 16 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک و تخیص لبخند می باشد، نکته ی جالب توجه درمورد این گوشی، این است که دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بوده که واقعا این گوشی را به یک گوشی مخصوص در زمینه ی عکاسی تبدیل نموده است. دوربین نوا 2 آی دارای قدرت فیلمبرداری HD و با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم برثانیه می باشد.

قلبپ تپنده ی این گوشی کمپانی هوآوی یک چیپ ست پردازنده ی HiSilicon کایرین 659 بوده که دارای 4 هسته ی کورتکس A53 با فناوری ساخت 16 نانومتری می باشد. پردازنده ی گراقیکی این گوشی از نوع Mali-T830 بوده که تاکنون عملکرد آن برای همه مشخص شده است و به نوعی کارایی آن ثابت شده است. این گوشی از یک رم 4 گیگابایتی با حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی بهره می برد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 3340 میلی آمپر می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  تبلت هوآوی MatePad Pro 13.2 معرفی شد

نظرات در مورد : بررسی هوآوی نوا 2 آی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *