بررسی مقاومت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در برابر ضربه

اس 8 و اس 8 پلاس

بررسی مقاومت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در برابر ضربه : یکی از جدیدترین گوشی های شرکت سامسونگ گلکسی اس 8  و اس 8 پلاس است که از نظر زیبایی مورد تایید واقع شده اند و همچنین این گوشی ها از نظر مقاومت در آب دارای امتیازهای خوبی می باشند . این پرچم داران سامسونگ مانند پرچمداران گذشته از نظر انفجار در رتبه پایین تری قرار گرفته اند ولی با توجه به آزمایش های که صورت گرفته ، نشان می دهد این گوشی ها در برابر ضربه  میتواند آسیب پذیر باشد که این موضوع برای کاربران بسیار مهم می باشد .

اس 8 و اس 8 پلاسطی آزمایشی که توسط SquareTrade منتشر شد نشان می داد که این پرچم داران یعنی گلکسی اس 8 و اس8پلاس به دلیل طراحی تمام شیشه ای که دارند موجب می شود در برابر شکنندگی بیشتر مورد آسیب قرار بگیرند و همچنین ریسک آسیب پذیری آنها متوسط می باشد . در ادامه از نظر شکنندگی به گلکسی اس 8 رتبه76 و به گلکسی اس 8 پلاس رتبه 77 داده شده است که با مشاهده ی این رتبه باید برای استفاده نمودن از این گوشی ها به فکری قابی باشیم که بتواند از آنها حفاظت نماید .

البته ناگفته نماند که کاربران زیادی هستند که علاقه ی به قرار دادن محافظ برای گوشی ندارند و همواره از گوشی های خود بدون قاب استفاده می کنند ، در نهایت اگر جز این کاربران هستید باید پیش از خرید حتما به مسئله شکنندگی و مقاومت این دو گوشی دقت کنید زیرا اگر گلکسی اس8 یا اس8 پلاس را در دست داشته باشید که از دست شما بیوفتند از همه ی جهات خواهند شکست و خرد می شوند .

سامسونگ این بار برای زیبایی بخشیدن به این پرچمداران از صفحه نمایش های استفاده کرده که به صورت تمام شیشه طراحی شده اند شاید در نگاه اول بگوییم که بسیار زیبا می شوند ولی این در صورتی است که در دیگر دستگاهها برای اینکه از این مشکل جلوگیری کنند از نوعی قاب فلزی برای گوشی هایشان استفاده می نمایند  و مقاومت را به زیبایی ترجیح داده اند .

طی آزمایش های دیگری که بر روی این گوشی ها صورت گرفته نشان می دهد که اگر این دو دستگاه برای تعمیر باز شوند به آسانی امکان تعویض قطعه های آنها فراهم می شود که این موضوع خود از نظر کاربران بسیار مهم خواهد بود و به عنوان چالشی بزرگ برای این گوشی ها به شمار می آید .

بیشتر بخوانید  نسخه ی Smart Girl گوشی هوشمند گلکسی اس 8 در کره ی جنوبی رونمایی شد

علاوه بر آزمایش های دیگری که صورت گرفته این گوشی در آزمایش خم کردن و معلق کردن نیز دارای معایبی بوده است و تقریبا نتایجی که از این آزمایش ها حاصل شده است برابر با آزمایش سقوط و ضد ضربه بودن می باشد  .

در نهایت اگر این دو گوشی را در دست داشته باشیم باید به دلیل تمام شیشه ای بودن صفحه های آنها از مراقبت های بیشتری برای نگهداریشان استفاده کنیم و حتما پیش از اینکه آسیبی به گوشیمان وارد شود از قابی برای محافظت آن استفاده نماییم  .

نظر شما در مورد این دو گوشی چیست ؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی مقاومت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در برابر ضربه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *