بررسی سریع کامپیوتر همه کاره ی Ideacentre 520-22IKU کمپانی لنوو

کامپیوتر همه کاره ی Ideacentre 520-22IKU

کامپیوتر همه کاره ی Ideacentre 520-22IKU : در گذشته ای نه چندان دور مردم به یک کیس غول پیکر، یک مانیتور بزرگ، اسپیکر، کیبورد و ماوس در مجموع یک کامپیوتر می گفتند و همه این سخت افزار ها در کنار هم جمع می شدند تا یک سیستم معمولی را به وجود بیاورند. پس از این بشر به دنبال کامپیوتر های قابل حمل و نقل بود و حالا انواع مختلفی از آن ها را در رده لپ تاپ به وضوح می بینیم ولی مدتی است که در دنیا ی تکنولوژی محصولاتی با نام کامپیوتر های همه کاره یا All in one محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند، سیستم هایی که کاملا جمع و جور هستند اما قابل حمل و نقل نیستند.

ما در حال حاضر شاهد محصولات و کالا های بسیار خاصی هستیم، خصوصا با ورود سرفیس استودیو ی ساخت کمپانی مایکرو سافت و آی مک های کمپانی محبوب آمریکایی اپل رقابت در این زمینه هم به اوج خودش رسیده است. امروز ما در این خبر تصمیم داریم که یک محصول ساده و به دور از حاشیه که ساخت کمپانی لنوو است را بررسی کنیم.

طراحی این کامپیوتر همه کاره بسیار شیک و زیبا است. به طور کلی این نوع خاص از کامپیوتر ها بیشتر از هر چیز شبیه به یک مانیتور هستند که در پشت آن سخت افزار های مربوطه جای داده شده است به همین خاطر قطر مانیتور این کامپیوتر از مانیتور های معمولی بیشتر است که چیزی خارج از انتظار نیست. در ساخت این کامپیوتر از ماده ی پلاستیک استفاده شده است اما برای راحتی استفاده از آن و برای قرار گیری بهتر آن از یک پایه ی فلزی محکم بهره گیری شده است. ممکن است از دید کاربران این پایه ی کامپیوتر شکلو ظاهر خوبی نداشته باشد اما به خوبی می تواند وزن این کامپیوتر نسبتا سنگین را به خوبی تحمل کند.

کمپانی سازنده این کامپیوتر یعنی کمپانی لنوو همراه با این کامپیوتر یک پارچه ماوس و کیبورد مخصوص ساخت خودش را به کاربر اهدا می کند که هر دوی این سخت افزار ها به صورت کاملا بی سیم کار می کنند و از طریق یک دانگل با سیستم اتصال پیدا می کنند که ممکن است وجود این دانگل برای کاربران تا حدودی رضایت بخش نباشد.

بیشتر بخوانید  نسل جدید لپ تاپ های لژیون لنوو معرفی شد

این دستگاه قدرت مند و همه چیز تمام به یک پردازنده ی بسیار کم مصرف Core™ i3-6006U با فرکانس بیش از ۲ گیگاهرتز و ۳ مگابایت کش مجهر است. در کنار این سیستم پردازنده این کامپیوتر دارای کارت گرافیکی AMD مدل Radeon 530 GDDR5 بهره می برد که خود این کارت گرافیکی نیز شامل ۲ گیگا بایت حافظه ی اختصاصی است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.9/5 - (7 امتیاز)

نظرات در مورد : بررسی سریع کامپیوتر همه کاره ی Ideacentre 520-22IKU کمپانی لنوو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *