بررسی تفاوت های صفحه نمایش آیفون X و آیفون ۸ پلاس

آیفون X

با شروع عرضه ی پرچمدار جدید کمپانب اپل یعنی آیفون X این حالت برای کاربران پیش می آید که آیا با قیمت بالایی که این گوشی در بازار دارد ارزش هزینه کردن را دارا می باشد یا می توان یکی از مدل های جدید دیگر مثل آیفون ۸ یا ۸ پلاس را خریداری کرد؟

نکته ی جالبی که گوشی آیفون X دارد این است، با این که از نظر اندازه از آیفون ۸ پلاس کوچک تر است ولی این گوشی صفحه نمایش بزرگی تری را در خود جای داده است، اندازه ی صفحه آیفون ۸ پلاس ۵.۵ اینچ است و این در حالی است که اندازه صفحه نمایش آیفون تن 5.8 اینچ است. کاربران می بایست این موضوع را نیز نظر بگیرند که قطر آیفون X نسبت به آیفون ۸ بیشتر است.

همان طور که در اوایل خبر گفتیم صفحه نمایش گوشی آیفون X بزرگ ترین صفحه نمایشی است که تا به حال این کمپانی ابر قدرت در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند، ساخته است و این موضوع در حالی است که به لطف حالت لب به لب بودن صفحه نمایش این گوشی ابعاد آن زیاد نیست و ابعادی نزدیک به آیفون ۸ دارد.

همچنین شرکت مذکور یاد آوری می کند که بر خلاف مدل گوشی های قبلی که از صفحه نمایش LCD استفاده کرده اند در این گوشی جدید یعنی آیفون X از صفحه نمایش های OLED با رزولوشن بالا استفاده شده است و باعث شده است که جزئیات شارپ تر به نظر برسند، این حالت، تصاویر با کیفیت تری را به وجود می آورد.

اکنون با توجه به قیمت بسیار بالای آیفون X در مقابل آیفون 8 و 8 پلاس به نظر شما آیا خرید این پرچمدار متفاوت کمپانی اپل به صرفه می باشد؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بزودی تولید سری آیفون 14 پرو در چین از سر گرفته می شود

نظرات در مورد : بررسی تفاوت های صفحه نمایش آیفون X و آیفون ۸ پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *