بررسی تخصصی Galaxy Gear

در حالی که بازار های تبلت و تلفن های هوشمند به سمت بلوغ و رشد بسیار زیادی می روند ، شرکت های بزرگ سازنده به این سمت می روند که بتوانند این رشد افزاینده را هر چه بیشتر بهتر و سریع تر کنند. وسایل پوشیدنی یکی از این صنعت هایی که است که می تواند با سرعت زیادی رشد کند.

امروزه سامسونگ با معرفی محصول جدیدش به نام Galaxy Gear خودش را وارد این صنعت کرده است.

یک وسیله ای که مانند یک ساعت قابل حمل است. این وسیله از صفحه نمایش Super amoled 1.64 اینچی برخوردار است . دارای ضخامت 11.1 میلی متری و با حدودی سبک و قابل حمل است. ساعت های سنگین امروز بسیار نادر و کمیاب هستند اما اگر میخواهید تجربه جدیدی از یک ساعت فوق پیشرفته داشته باشید Gear گزینه بسیار جالبی است.

این وسیله حس یک ساعت لوکس و ساعت بسیار ارزان قیمت را به شما نمیدهد ، وزن بسیار سبک آن مانند یک شمشیر دو لبه است . سامسونگ قرار است که تعدادی از رنگ های مختلف و همچنین یک بند قابل بزرگ شدن برای راحتی کاربرانش ارائه دهد.

اگرچه این طراحی زیاد بد نیست اما زیاد به چشم نمی آید.

galaxy-gear5

روشنایی صفحه نمایش قابل سفارشی است اما یکی از مزیت های صفحه نمایش این است که وقتی با آن کار نمیکنید می تواند خاموش شود. شما وقتی بار اول از این وسیله استفاده می کنید نمی توانید به سادگی زمان را روی آن مشاهده کنید.

در تنظیمات این وسیله می توانید وقت خواب را از 7 ثانیه تا 6 دقیقه را مشاهده کنید.

Galaxy Gear بیشتر شبیه به یک تلفن همراه هوشمند همراه با صفحه نمایش کوچک است.

یک شتاب سنج در این وسیله قرار گرفته است ، بنابراین احتمالا Gear وقتی که بازوی خودتان را تکان دهید و به سمت بالا بیاورید متوجه این موضوع می شود و اتوماتیک صفحه نمایش را روشن میکند.

galaxy-gear6

Galaxy Gear می تواند هر چیزی که به آن احتیاج دارید را انجام دهد . تکنولوژی Bluetooth 4.0 در این وسیله قرار داده شده است که تقریبا می تواند جایگزینی برای تلفن های هوشمند شود که این قابلیت پیش از این فقط در Galaxy Note 3 و Galaxy Note 10.1 قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید  بررسی تخصصی گوشی هوشمند Honor 9

هنگامی که تلفن هوشمند خودتان را حمل می کنید میتوانید کارهایی از جمله مسیر یابی مخاطب های شما و مسیریابی محل هایی که میخواهید بروید انجام دهید . مخاطب ها و زنگ خوری هایی که روی تلفن داشته اید می تواند به Gear منتقل شود ولی در این وسیله ذخیره نمی شوند.

galaxy-gear7

Galaxy Gear دارای دوربین 1.9 مگاپیکسلی است که می توانید عکس هایی با رزولوشن 1392 * 1392 بگیرید .

قابلیت ضبط صدا تا 9 ثانیه و قابل ضبط ویدئو تا 10 ثانیه را دارد.

galaxy-gear8

ویژگی ها و امکانات زیادی در این وسیله قرار داده شده است که مثلا می توانید پیغام ها یا اخطارهایی -مانند پیجر- را در این وسیله ببینید که این یکی از مهم ترین دلایلی برای ساخت این وسیله است. این وسیله از یک ویژگی برخوردار است که بوسیله آن می توانید گوشی تلفن همراه هوشمند خودتان را به صدا در بیاورید.

یک اپلیکیشن موزیک در این وسیله قرار دارد که میتوانید موزیک هایی که در تلفن همراه خودتان پخش میشود را کنترل کنید.

galaxy-gear9

Galaxy Gear قرار است از ماه اکتبر با قیمت 299 دلار وارد بازار شود. قیمت این وسیله نسبتا بسیار گران است اما چیزی که بسیاری از شرکت ها آن را در زندگی مدرن و تلفن همراه می گویند این است که بسیار دردناک است که دیر متوجه بازار شوید.

در جدول زیر مشخصات کامل این وسیله آورده شده است.

galaxy-gear10

امیدوارم از این بررسی لذت برده باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی تخصصی Galaxy Gear

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *