بررسی تخصصی لپ تاپ chromebook

روز به روز بر معروفیت و کاربردی بودن لپ تاپ های کروم بوک chromebook افزوده می شود ، طبق گزارش های منتشر شده این لپ تاپ ها حدود 10% از فروش وسایل الکترونیکی آمریکا را شامل می شود اما آیا این لپ تاپ ها مفید و کاربردی هستند؟

Chromebook

کروم بوک ها اولین لپ تاپ های ساخت شرکت گوگل هستند که تماما گوگلی هستند یعنی از سیستم عامل تا کلید های کیبورد آن جزو استاندارد های شرکت گوگل می باشد و طوری طراحی شدند که مخصوص استفاده در اینترنت باشند. با روشن کردن این لپ تاپ در عرض کمتر از چند ثانیه صفحه لاگین باز می شود و با راه اندازی سیستم عامل چیزی شبیه به ویندوز 7 نمایش داده می شود که تماما اپ های گوگل در آن استفاده شده است.

در این لپ تاپ شما مجبور به استفاده از گوگل کروم هستید ، یکی از ویژگی های این لپ تاپ ها این است که شما دردسرهایی که در ویندوز دارید این جا ندارید از جمله ویروس ها و برنامه هایی که در موقع راه اندازی بالا می آیند و این بعنی سرعت چندین برابری نسبت به سایر لپ تاپ ها. شما با داشتن این لپ تاپ ها لذت سریع بودن کارها و گشت و گذار پرسرعت در اینترنت خواهید داشت.

chrome-os-desktop

از چه نظر کروم بوک ارزشمند هستند؟

دلایلی برای اینکه شما کروم بوک را از میان لپ تاپ های ویندوز و مک بوک ها انتخاب کنید وجود دارد که برخی از این دلایل عبارتند از ساده بودن ، قیمت بسیار ارزان در حدود 300 دلار ، آپدیت خودکار و امنیت بالا می باشد. دلایل دیگری نیز برای خرید این وسایل وجود دارد. از جمله این که شما احتیاج دارید به گشت و گذاری امن در اینترنت بدون اینکه از ویروس یا کرم ها خبری وجو داشته باشد یا حتی نیاز به یک لپ تاپ ساده و راحت دارید که بتوانید آن را با خود حمل کنید کروم بوک ها همه ی این کارها را برای شما می کند.

chromebook-keyboard

قبل از این که تصمیم به خرید لپ تاپ داشته باشید از خود بپرسید که برای چکاری لپ تاپ می خواهید ؟ اگر شما به نرم افزارهایی از جمله فتوشاپ احتیاج داشته باشید شما نباید کروم بوک بخرید ! اما اگر شما فقط استفاده ی اینترنتی از لپ تاپ احتیاج داشته باشید کروم بوک ها مناسب شما هستند . شما نمی توانید برنامه هایی مثل آفیس را در کروم بوک نصب کنید اما شاید در فروشگاه کروم افزونه ای به نام آفیس وجود داشته باشد و می توانید از اپ استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  مشخصات کلیدی نهایی Pixel 7a گوگل فاش شد

کروم بوک ها در سیستم عامل لینوکس ساخته و طراحی شده اند و به عبارت دیگر این لپ تاپ ها ارزان قیمت ترین لپ تاپ های لینوکسی موجود در بازار هستند که فقط استفاده ی اینترنتی دارند ، اگر مدام از اینترنت استفاده و کار می کنید این لپ تاپ ها برای شما مناسب است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی تخصصی لپ تاپ chromebook

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *