بررسی و تحلیل برنامه ی الو پیک

الو پیک

الو پیک : کمتر کسی وجود دارد که گوشی اسمارت فون نداشته باشد و از امکانات و خدمات آنلاین آن استفاده نکند، حوزه ی حمل و نقل نیز یکی از نیاز های اساسی هر فرد محسوب می شود که میزبان خوبی برای ارائه دهندگان است. از این رو شرکت های نوپای زیادی بر مبنای ارائه ی خدمات حمل و نقل بر پایه ی تلفن همراه شکل گرفته اند که از نمونه های موفق در سطح جهانی می توان به شرکت user و در ایران به اسنپ یا تپسی اشاره کرد.

الو پیک نیز یکی دیگر از اپلیکیشن های موفق ایرانی است که در زمینه ی پیک موتوری و حمل بار فعالیت می کند. پس از نصب برنامه ی الو پیک یک صفحه برای ثبت نام باز می شود که تنها با اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه، ثبت نام انجام می شود و بعد از آن نیز دریافت پیامک تایید هویت به سرعت انجام شده و سپس به صفحه ی اصلی برنامه هدایت خواهید شد.

برای ثبت درخواست در این برنامه می بایست کلید تعبیه شده را در زیر صفحه ی اصلی فشار داد که پس از آن به صفحه ی درخواست هدایت می شوید، در این صفحه می توانید یک نقشه را مشاهده کنید که برای انتخاب مبدا استفاده می شود، پس از انجام این کارها تعداد پیک های در دسترس در آن منطقه در زیر صفحه به نمایش در خواهد آمد. پیک های این مجموعه شامل پیک موتوری و وانت بار و تاکسی موتور می باشد.

پس از تکمیل فرم و انتخاب مبدا و مقصد یکی از این پیک ها مورد شما را قبول می کند و هنگام رسیدن بسته به مقصد با گرفتن یک امضای دیجیتالی از صحت رسیدن بسته می توانید آگاه باشید. سادگی استفاده این برنامه یکی از بهترین ویژگی های آن است. شما می توانید همین الان این برنامه را از کافه بازار اندروید تهیه کنید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی و تحلیل برنامه ی الو پیک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *