برترین گوشی های بازار با توجه به گزارش Consumer Reports (گلکسی اس8 و اس 8پلاس)

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8پلاس

برترین گوشی های بازار با توجه به گزارش Consumer Reports (گلکسی اس8 و اس 8پلاس): به تازگی گزارشی از سوی Consumer Reports منتشر شده است که نشان می دهد گلکسی اس 8 و اس8 پلاس سامسونگ جز با ارزش ترین گوشی های هستند که در بازار وجود دارند و همچنان این پرچم داران سامسونگ به نسبت رقبای دیگر خود دارای ارزش بیشتری میباشند.

گلکسی اس8 و اس 8 پلاس سامسونگ از نظر طراحی بسیار زیبا و همچنین دارای باتری فوق العاده و از نظر نمایشگر نیز بسیار باکیفیت می باشند و علاوه بر آن دوربین عالی دارند که با این مشخصات توانسته اند  در لیست فهرست گوشی های برتر قرار بگیرند.

با توجه به ارزیابی های متعددی که صورت گرفته نشان می دهد این دو پرچم دار سامسونگ جز بهترین گوشی های بازار بوده اند و در تست قرارگیری در مخزن که صورت گرفته  نیز موفق بوده اند . گلکسی اس 8 و اس8 پلاس نیز بدنه ی از تمام شیشه و نمایشگری بدون حاشیه داشته اند . حتی در تست های پرتابی که نیز انجام شده این گوشی ها از جی 6 ال جی نیز مستحکم تر بوده اند و با توجه به ویژگی های قدرتمندی که دارند در برابر جوشیدن نیز مقاوم می باشند.

علارغم آنچه گفته شده Consumer Reports گفته است که محل قرارگیری سنسور اس8 و اس8 پلاس اصلا مناسب نمی باشد .

گلکسی اس 7 اج پیش تر در رده اول لیست Consumer Reports بوده است این درحالی می باشد که در حال فعلی در رده سوم است و جایگاه دوم به گلکسی اس 8 اختصاص پیدا کرده است . گوشی جی 6ال جی و آیفون7 پلاس به ترتیب رتبه های چهارم و پنجم را داشته اند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین گوشی های بازار با توجه به گزارش Consumer Reports (گلکسی اس8 و اس 8پلاس)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *