برترین ساعت های هوشمند

نوآوری دنیای فناوری های دیجیتال با سرعت بالایی در حال حرکت است. حالا دیگر غول های دیجیتالی آن قدر محصولات هوشمند از قبیل گوشی و تبلت درست کرده اند که به دنبال یک پدیده جدیدتر هستند که طرح مفهمومی گجت های پوشیدنی است. درست زمانی که بیشتر توجهات به عینک گوگل بوده سروکله این پدیده جدید پیدا شده است. در این جا سه نوع از برترین ساعت های هوشمند را که طرفداران زیادی به خود جلب کرده است توضیح می دهم.

Galaxy Gear

شرکت سامسونگ قبل از نمایشگاه IFA اقدام به برگزاری رویداد اختصاصی خودش کرده تا علاوه بر تبلت گلکسی 10.1 و فبلت گلکسی نوت 3 ، اولین ساعت هوشمند را رونمایی کرد. این ساعت با نمایشگر 1.6 اینچی از نوع AMOLED ، بند چرمی و دوربین 9.1 مگاپیکسلی توانست مورد توجه بازدیدکنندگان قرار بگیرد .

Galaxy Gear به حافظه رم با ظرفیت 512 مگابایت ، بلوتوث 4 ، ژیروسکوپ و حرکت سنج در کنار حافظه داخلی 4 گیگابایتی مجهز است . همچنین با شارژ کامل 24 الی 25 ساعت می توانید از این ساعت استفاده کنید .

که قبلا در پست بررسی تخصصی galaxy Gear بیشتر در مورد آن توضیح داده شد

galaxy-gear

Smart Watch 2

شرکت سونی که در سال های اخیر با معرفی ساعت های هوشمند چند مدل ناموفق به بازار معرفی کرده است برای اولین بار ساعت متفاوت خودش را رونمایی کرد. این مدل نسبت به مدل های قبلی شیک تر ولی امکانات آن به چشم نمی خورد.

نمایشگر 1.6 اینچی تنها می تواند 6 آیکون از برنامه ها را در خود نشان دهد . نسبت به مدل های قبلی باریک تر شده است همچنین سریع تر با دستگاه های اندرویدی همخوانی می کند . سونی مانند خانواده اکسپریا زد دکمه Power را هم به کار برده و ساعت را در برابر آب و گردوخاک مقاوم کرده است . باتری این ساعت تا چهار روز دوام دارد .

smart-watch-2

Toq

سومین سورپرایز این نمایشگاه یک محصول جدید از شرکت کوالکام بود که احتمالا کسی انتظار نداشت ساعت هوشمند تولید کند . Toq با داشتن فناوری کوالکام علاوه بر افزایش دوام باتری باعث خوانایی بهتر صفحه زیر آفتاب می شود . باتری این ساعت 3 تا 5 روز روشن می ماند اما نکته منفی در این ساعت که بیشتر از آنکه یک ساعت هوشمند باشد یک وسیله برای کنترل دستگاه اندرویدی است.

بیشتر بخوانید  پر فروش ترین ساعت های هوشمند 2014

toq

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین ساعت های هوشمند

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اسمارت واچ ضدآب و مقاوم در گردوغبار بامیزان محافظتی IP57 است.این بدان معناست که شما می توانید در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید.اسمارت واچ 2 ، صفحه ای صاف وضد خش دارد. در هوای بارانی نیز قابل استفاده است و یا اگرهوا آفتابی و درخشان باشد ،می تواند اشعه خورشید را منعکس کند.
    Smartwatch2برنامه ایی برای سلامتی و تناسب اندام، شبکه های اجتماعی،تصویربرداری،فرآوری و مجموعه ای از برنامه های سرگرمی است.شما نیازی به چک کردن موبایل برای دیدن دوستان فعالتان در فیس بوک ندارید زیرا اسمارت واچ می تواند پیغام ها وتویت های دریافتی را بخواند.با استفاده از Google Play Store شما به راحتی می توانید Gmail، POP3 وبه دیگر پلاگین های ایمیل دسترسی داشته باشید.با استفاده از ویبره ی ملایم smartwatch رویدادهای تقویمی را هشدار می دهدو با ضربه زدن روی صفحه می توانید ازجزییات آن باخبرشوید.