برای سفر به اروپا چه اپ های می توانند به ما کمک کنند؟

سفر به اروپا

برای سفر به اروپا چه اپ های می توانند به ما کمک کنند؟ اگر قصد دارید که به اروپا سفر کنید می توانید از این اپلیکیشن ها استفاده کنید  ؛  این اپلیکیشن ها به شما کمک می کند تا سفر آسان تر و لذت بخش تری از اروپا داشته باشید .  اپ های زیادی هستند که به وسیله آنها می توانید بهترین رستوران را برای خود انتخاب کنید یا هتل مناسبی را رزرو کنید و ….. ( با زوم تک همراه باشید)

سفر به اروپا1) Onefinestay

اگر می خواهید یک آپارتمان مدرن و شیک در پاریس ، لندن یا رم پیدا کنید بهترین فرصت را از دست ندهید از این اپلیکیشن کمک بگیرید . فراموش نکنید که شما میتوانید رستوران ها و مکان های دیدنی اطراف خود را نیز مشاهده کنید علاوه برآن اطلاعات ضروری مثل نزدیک ترین بیمارستان و دستگاه خود را نیز توسط اپلیکیشن به کاربر پیشنهاد داده می شود.

 

2) Pretty Streets

توسط این اپ شما می توانید زیباترین خیابان ها و کوچه های دوبلین لندن و پاریس و بلوارها را با جزئیاتشان در اختیار داشته باشید همچنین برنامه پیاده روی داشته است ، شما می توانید تنظیماتی که می خواهید را به برنامه پیاده روی بدهید.

 

3) Fly Europe

این اپ می تواند به شما در پیدا کردن ارزان ترین بلیت های هواپیما کمک کند ؛ بلیت ها برای سفرهای اروپا و پروازهای درون اروپا می باشند .  این اپلیکیشن برای یافتن ارزان ترین بلیت های از ده سایت معروف مانند وایاما (Vayama) ، اکسپدیا (Expedia) و ای دریمز (eDreams)و …. کمک می گیرد تا بتواند ارزان ترین بلیت را به شما نشان دهند.

 

4) GoEuro

این یک اپلیکیشن پر کاربرد است شما می توانید در میان پروازها ، قطارها و اتوبوس ها در 12 کشور متفاوت اروپایی بگردید و برنامه ی سفری را برای خود تنظیم کنید . کاربران قادرند تا بیشتر از  ۸۰,۰۰۰ ایستگاه اتوبوس و قطار و ۳۰۰۰ فرودگاه دسترسی داشته باشند.

 

5) Spotted by Locals

راهنماهای زیادی هستند که در این اپلکیشن قصد دارند به کاربران کمک کنند و همیشه نویسندگان و عکاسان در این اپلیکیشن در حال بروز رسانی فعالیت های خود هستند . برای هر شهر ، هر راهنمایی حدود 4 دلار هزینه داشته است.

بیشتر بخوانید  اروپا بهتر است یا کانادا ؟

 

6) TheFork

اگر می خواهید رستوران ها را در 10 کشور اروپایی بشناسید این اپ مخصوص شماست . در این اپ عکس ها و نظرات و نمونه های از منوی هر رستوران وجود داشته است .  در این اپ تخفیف درون برنامه ی هم وجود دارد که برای رستوران های پیشنهادی خود شامل 50 درصد تخفیف می شود.

 

7) Michelin Travel

در این اپ شما می توانید بهترین هتل ها و رستوران ها و نقاط دیدنی را مشاهده کنید همچنین امکان رزرو از طریق اپ مهیا می باشد.

 

8) Citymapper

در این اپ اطلاعات سیستم حمل و نقل مثل ساعت حرکت و هزینه و … نشان داده می شود . شما می توانید از گزینه Share ETA برای مطلع کردن دوستانتان از مسیر حرکتتان استفاده کنید.

 

9) Monument Tracker

اگر می خواهید بهترین نقاط تاریخی و دیدنی را پیدا کنید می توانید از این اپ استفاده کنید . این اپ موقعیت مکانی شما را ارزیابی نموده و بعد از آن بهترین نقاط جذاب و … را به شما معرفی می کند.

 

10) TripLingo

یکی از امکانات جالبی که این اپ در اختیار شما قرار می دهد مترجم صوتی لحظه ی می باشد .

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برای سفر به اروپا چه اپ های می توانند به ما کمک کنند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *