با Google Maps مکان های روی نقشه را دنبال کنید

Google Maps

یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های موبایلی، اپلیکیشن Google Maps می باشد که بسیاری از افراد با گوشی های اندرویدی خود از این اپلیکیشن استفاده می نمایند. حتی برخی از کاربران دستگاه های iOS نیز از این اپلیکیشن مسیریاب جامع استفاده می نمایند که هر روز در حال کامل تر شدن می باشد. اکنون قابلیت جدیدی به این مسیریاب افزوده شده است که می توانید مکان های مختلف را بر روی نقشه دنبال کنید.

Google Maps

Google Maps همیشه یکی از یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های کمپانی گوگل بوده و به همین دلیل، به صورت مرتب و مستمر آپدیت می گردد. به همین جهت کمپانی گوگل اعلام نموده است که به زودی ویژگی جدید و نسبتا مهمی را به نسخه ی اندرویدی این اپلیکیشن مسیریاب اضافه خواهد کرد. با استفاده از این قابلیت جدید کاربران می‌ توانند مکان‌ های مورد علاقه‌ ی خودشان را بر روی نقشه دنبال نمایند. این ویژگی که در اصل حراج‌ های فروشگاهی را هدف قرار داده است، به کاربران این اجازه را می‌ دهد که با دنبال نمودن کسب و کارهای موجود بر روی نقشه بتواند همیشه در جریان خبرها، رویدادها و یا حراج‌ های راه افتاده در آن‌ ها قرار داشته باشند.

Google Maps

به منظور دنبال نمودن یک مکان بر روی نقشه در Google Maps تنها کافیست دکمه ی Follow بر روی آن را بزنید که به محض انجام این کار، همه ی خبرهای جدید و رویدادهای آن بخش به شکل نوتیفیکیشن‌ در تب For You اپلیکیشن به نمایش در می آیند. کمپانی گوگل اعلام نموده است که همراه با این قابلیت، گوگل مپس در اندروید می‌ تواند باز شدن شعبه‌ های جدید فروشگاه‌ ها و یا کسب و کارها را نیز به اهالی یک شهر اطلاع رسانی نماید. همه ی اطلاعات مربوط به این موضوع به رنگ نارنجی و در زیر عنوان آن مکان در گوگل مپس اندروید به نمایش گذاشته می شوند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن دولت همراه ؛ از ثبت نام کارت سوخت تا پرداخت قبوض دولتی

نظرات در مورد : با Google Maps مکان های روی نقشه را دنبال کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *