با کمک snooperscope عکاسی در شب بهتر می شود

آیا شما برای عکاسی در شب مشکل دارید و فلش گوشی خودتان دارای قدرت کمی می باشد؟ وسایل زیادی در بازار موجود است تا بتوان به کمک آنها نور کافی برای عکاسی در شب بوجود آورد اما این وسیله ی snooperscope قادر است در طول شب قدرت دید و عکاسی شما را افزایش چشمگیری بدهد.

snooperscope

snooperscope یک دوربین وایرلسی است که توسط سیستم های عامل اندروید و ios پشتیبانی می شود که به کمک این اپلیکیشن در تلفن همراه خودتان می توانید تنظیمات زیادی را برای عکس های خودتان انجام دهید.

در اصل شما با کمک این وسیله می توانید به طور واضح و شفاف عکاس هایی بگیرید که چشم خودتان قادر به دیدن آنها نمی باشد. یک ویدئویی که از این وسیله منتشر شده است نشان می دهد که شخصی برای عکاسی از طبیعت و مناظر به اطراف شهر می رود و در دست خودش نیز این وسیله را گرفته است و عکس هایی که این شخص میگیرد بسیار واضح است.

این وسیله به شما این امکان را می دهد نقطه های مادون سرخی که از کینکت مایکروسافت منتشر می شود عکس بگیرد. سازنده این وسیله ادعا کرده است که اگر شما کینکت مایکروسافت را روشن کنید ، چراغ های اتاق را خاموش کنید  snooperscope را در اطراف این اشعه قرار دهید تمام نقطه هایی که از این اشعه از کینکت منتشر می شود را می توانید ببینید.

snooperscopephone

یکی دیگر از ویژگی های دیگر snooperscope این است که می توانید آن را همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید مانند دوربین اضافی به پشت گوشی خودتان متصل کنید. لنز استوانه ای بزرگی که با کمک یک آهنربای مغناطیسی به گوشی شما متصل می شود.

این تکنولوژی در اصل کم بسیار زیادی به کاربران گوشی های مختلف می کند که در موقع شی و نبود دید کافی بتوانند از سوژه های خودشان عکس برداری یا فیلم برداری کنند ، مخصوصا کاربرانی که دوربین گوشی خودشان بسیار ضعیف می باشد. این تکنولوژی جدید snooperscope قرار است ماه ژانویه 2014 به بازار بیاید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لمس کنید : معرفی اپلیکیشن موبایل

نظرات در مورد : با کمک snooperscope عکاسی در شب بهتر می شود

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *