با لپ تاپ ایسوس FX503VD بیشتر آشنا شوید

ایسوس FX503VD

لپ تاپ ایسوس FX503VD از گزینه های خوب برای افرادی است که دنبال رقابت با لپ تاپ های قدرتمند با هزینه های مناسب است. کمپانی اینتل چندین سال است دارد پردازنده های کم مصرف مخصوص لپ تاپ ها را در دست گرفته است. از انواع باطری های ۱۵ واتی اینتل هم در این جهت برای عمر بیشتر و وزن کمتر لپ تاپ ها ارائه شده اند. اما با اینکه پیشرفت های زیادی در پردازنده های ۱۵ واتی اینتل و AMD ، اما هنوز هم مدل های قوی و ۴۵ واتی طرف دار های زیادی دارد. این پردازنده ها که از سری محصولات اینتل با پسوند حرف اضافه h ارایه می شوند. دارای توان پردازشی بیشتر از پردازنده های کم مصرف دارند. از این پردازنده ها که توان زیادی هم دارند در لپ تاپ های گیمینگ ، لپ تاپ های برنامه نویسی و چند رسانه ای استفاده می شود.

ایسوس FX503VD

کمپانی ایسوس که از شرکت های مطرح در سازندگی لپ تاپ های گیمینگ است ، در چند سال گذشته برخی از لب تاب های خود را با استفاده از پردازنده h و همچنین طراحی زیبا و مناسب برای گیمر ها ارایه داده است. ولی مشکلاتی مانند بدنه پلاستیکی و بدون کیفیت مناسب ، طراحی نامناسب و نبود نمایشگر با کیفیت و همچنین قیمت بسیار زیاد نسبت به سایر رقیب ها ، در سری محصولات ایسوس مشاهده می شد . اما لپ تاپ fx503vd دارای پیشرفت های خوب ، آماده است تا با قیمت مناسب به بازار ارایه شود و قدرت رقابت با سایر کمپانی ها را داشته باشد.

ایسوس FX503VD

این لب تاب ها چون برای گیمر ها استفاده می شود طراحی و ظاهر خوبی هم دارند و به همین دلیل با دیگر لب تاب ها متفاوت اند ، بدنه مشکی و خط های قرمز از نشان های این لب تاب ها است. استفاده از نورپردازی قرمز در کیبورد و لپ تاپ ظاهر آن را بهتر کرده و جذابیت خاصی را هم به آن ارایه داده است. اما موضوع فقط ظاهر و نور پردازی خوب نیست و بوده از لپ تاپ های که هر دو مورد را داشته اند اما موفق نبوده اند و نداشتن لبه های باریک تنها ضعف این لب تاب است . و طراحی آن به صورتی است که افراد در نگاه اول فکر می کنند که بدنه آن از فلز است.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی لپ تاپ Dell Inspiron 15-5558

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با لپ تاپ ایسوس FX503VD بیشتر آشنا شوید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *