با سامسونگ Gear Sport سایر دستگاه های هوشمند را کنترل کنید

Gear Sport

سامسونگ با معرفی Gear Sport در ماه آگوست تحولی جدید در تکنولوژی دستگاه های هوشمند ایجاد کرد. این دستگاه که به تازگی معرفی شده دارای سیستم عامل نسخه 3.0 رابط کاربری Tizen مخصوص گجت‌های پوشیدنی می باشد. ویژگی جدید و جالب این دستگاه این است که می توان توسط حاشیه گردان ساعت سایر دستگاه های هوشمند را کنترل کرد. این ویژگی با هماهنگی و هم خوانی گریت اسپورت با پلت فرم Samsung connect ایجاد شده است.

Gear Sportبرای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که پلت فرم سامسونگ کانکت چیست؟

باید گفت که سامسونگ کانتک پلت فرمی است که از طریق آن می توان دستگاه های هوشمند سامسونگ را مانند تلویزیون , لامپ و چراغ های خانه , سیستم امنیتی و قفل درب را کنترل کرد. بر اساس اخبار و آماری که از شرکت سامسونگ در اختیار ما قرار دارد , پیش بینی می کنیم ساعت هوشمند Great S3 سامسونگ نسخه 3.0 به روز رسانی شده رابط کاربری Tizen را داشته باشد. با دریافت این نسخه , این ساعت هوشمند نیز توانایی کنترل دستگاه های هوشمند را خواهد داشت. تاریخ دقیقی از این به روز رسانی در دست نمی باشد. گریت اسپورت در تاریخ 27 اکتبر به بازار عرضه خواهد شد.

بسیاری از طرفداران این گجت های پوشیدنی اکنون انتظاراتی فراتر از گجت های آینده خواهند داشت و امیدواریم که در آینده پیشرفت های بیشتری در خصوص این گجت های هوشمند شاهد باشیم. تاکنون نیز پیشرفت های زیادی از آنها شاهد بودیم و برخی حتی اعتقاد دارند که احتمال دارد در آینده جایگزین گوشی های هوشمند بشوند! و اگر تاکنون جایگزین نشده اند به دلیل عدم وجود درگاه سیمکارت در آنها می باشد. اکنون باید منتشر گجت های هوشمند آینده باشیم تا ببینیم چه امکاناتی را ارائه می دهند؟!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

1/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت اندروید 12 برای Galaxy A02s

نظرات در مورد : با سامسونگ Gear Sport سایر دستگاه های هوشمند را کنترل کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *