با این اپلیکیشن ها به دوستانتان بگویید فراموششان نکردید

آیا شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که در هر مناسبت به هر بهانه ای تمام عشقتان را به دوستان، نزدیکان و یا شاید اشخاص فوق العاده خاص در کارت پستال ها و کارت تبریک های زیبا پیاده می کنید تا همه احساستان را با تمام وجود بیان کنید؟ از این پس، در یک لحظه به بهانه هر مناسبت تبریکتان را آنطور که خودتان دوست دارید بگویید. کارت پستال ها و کارت تبریک های غیرمجازی بدلیل غیرقابل دسترس بودن، تنوع کمتر و صرف وقت یا هزینه سختتر از کارت پستال ها و کارت تبریک های الکترونیکی هستند. بنابراین، ما در این مقاله به معرفی اپلیکیشن های در این زمینه می پردازیم.

  • Appygraph

Appygraph دربرگیرنده کارت پستال های تعطیلات و استیکرهای iMessage است. درواقع این اپلیکیشن مختص افرادی می باشد که با ترکیب تصاویر و کارت های الکترونیکی خواستار ایجاد و بهره گیری ساده از این قابلیت هستند. Appygraph  یک برنامه سرگرم کننده است که شما با به کار بردن عکستان در هرکدام از کارت ها قادر به شخصی سازی و فرستادن پیام تبریکتان خواهید بود. با یک انتخاب خوب از طرح ها، انواع مختلف فونت ها، ارسال آسان و به اشتراک گذاری Appygraph را به یک گزینه مناسب برای ایجاد کارت پستال در هر مناسبت کرده است.

  • Hallmark eCards

اگر از ارسال کارت تبریک های زیاد به بهانه هر مناسبت لذت خواهید برد، این برنامه برای شماست. کارت پستال های الکترونیکی Hallmark با در اختیار قرار دادن گزینه های مختلف متناسب با مناسبت ها به محبوب ترین اپلیکیشن در این زمینه تبدیل شده است. Hallmark به عنوان رهبر در این صنعت به افراد اجازه داده سالیان سال جشن بگیرند، تبریک بگویند و از همدیگر عذرخواهی کنند. کاربران با اشتراک ماهیانه و سالیانه می توانند تعداد نامحدودی از کارت های الکترونیکی را در اختیارشان گذاشته و به شخصیت های منحصر به فرد دسترسی یابند.

  • Felt

Felt به شما امکان ارسال آسان کارت پستال را به دوستان و عزیزانتان در ایمیلتان خواهد داد. فقط باید از iPhone یا iPadتان کارت تبریک ارسال کنید. عکستان را اضافه کنید. و یا حتی کارت هدیه و پول واریز کنید. می توانید پیامتان را دستنویس کرده و آدرس را بر روی پاکت بنویسید. درواقع تفاوت این اپلیکیشن با دیگر برنامه های از این قبیل در آن است که شما قادر هستید پیامتان را با همان اصالت نهان در دست نوشته های خودتان ارسال کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با این اپلیکیشن ها به دوستانتان بگویید فراموششان نکردید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *