با اپلیکیشن Emojer می توانید برای همه چیز ایموجی بسازید

اپلیکیشن Emojer

اپلیکیشن Emojer | این روزها در گوشی های هوشمند یکی از قابلیت هایی که وجود دارد این است که می توانید با گوشی خود با استفاده از تصویرتان ایموجی بسازید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. افراد با استفاده از ایموجی ها می توانند به نوعی تمامی احساسات و رفتارهای خود را برای دوستانشان شرح بدهند و حتی در بسیاری از موارد جنبه ی شوخی نیز دارد و می توانید ساعت ها با دیدن ایموجی های دوستانتان بسیار شاد شوید.

اپلیکیشن Emojer یکی از اپلیکیشن هایی می باشد که پا از این هم فراتر گذاشته و سعی داشته است تا با ارائه‌ ی یک تجربه‌ ی خاص، عکس های واقعی اشخاص را به انیمیشن هایی بسیار جالب تبدیل نماید و با افزودن انیمیشن های بسیار متنوع و جذاب، تجربه‌ ای سرگرم کننده‌ را در اختیار کاربران قرار بدهد. در این بخش تصمیم داریم که به بررسی قابلیت های این اپلیکیشن جذاب بپردازیم.

معرفی اپلیکیشن Emojer

اصلی ترین هدف اپلیکیشن Emojer ساخت انیمیشن های جالب با استفاده از تصاویری است که اشخاص از خودشان و یا دوستانشان می گیرند. از ویژگی های اصلی این اپلیکیشن ساده بودن و کاربرپسند بودن آن می باشد. پلتفرم این اپلیکیشن به نحوی طراحی شده است که در ابتدای استفاده از آن، با استفاده از سیستم آموزش اولیه ی این اپلیکیشن آشنا می شوید و برایتان هیچ سوالی پیش نخواهد آمد.

اپلیکیشن Emojer

شما با استفاده از اپلیکیشن Emojer می توانید عکس دوستانتان و یا حتی خودتان را بگیرید و سپس به عکس ها انیمیشن های جذاب و خنده داری را اضافه نمایید. پس از عکس گرفتن، این اپلیکیشن با استفاده از الگوریتم های یادگیری شما را یاری می کند تا بتوانید قسمت های مختلف بدن انسان را تعیین نمایید. این کار به راحتی هر چه تمام تر انجام می شود و تنها کافیست تصویری کامل از خودتان را داشته باشید تا اینکه بتوانید به آسانی نسبت به انتخاب قسمت های مختلف بدن اقدام نمایید. در آخر تعداد زیادی از انیمیشن های مختلف برای شما به نمایش در می آید که می توانید با استفاده از این انیمیشن ها، به آسانی به عکس خودتان انیمیشن های مختلفی اضافه نمایید.

اپلیکیشن Emojer

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با اپلیکیشن Emojer می توانید برای همه چیز ایموجی بسازید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *