چگونه با آیفون دانلود کنیم؟

چگونه با آیفون دانلود کنیم؟

چگونه با آیفون دانلود کنیم ؟ معمولا افرادی که به تازگی به دنیای گوشی های ایفون وارد می شوند شاید کمی دچار سردرگمی شوند و از نحوه ی دانلود با آیفون اطلاعی نداشته باشند چون سیستم عامل این گوشی ها مثل اندروید نیست که حتی کم سن و سال ترین ها کاربران نیز بتوانند به راحتی دانلودهایشان را انجام بدهند. البته اصلا جای نگرانی نیست و نیازی نیست از خرید گوشی ایفون خود پشیمان شوید چون شما بعد از آشنای با روش های دانلود آیفون می توانید هر فایلی را که می خواهید دانلود نمایید. برای آشنایی با روش های دانلود با آیفون زوم تک را همراهی کنید…

دانلود با آیفون

چگونه با آیفون دانلود کنیم؟ اپل اهمیت زیادی به قانون کپی رایت داده است به همین جهت شما نمیتوانید هیچ گونه دانلودی را به صورت مستقیم انجام بدهید چون یک برنامه مدیریت دانلود برایتان در دسترس نخواهد بود و اپل نیز کاربران را از این نظر با محدودیت روبرو کرده است.

اولین اقدامی که کاربران میتوانند انجام بدهند جیلبریک کردن دستگاه شان می باشد که با روش هر نوع محدودیت برایشان حذف شده و آن ها می توانند پس از آن دانلودهایشان را به راحتی انجام بدهند. البته وقتی جیلبریک کردن دستگاه شما صورت بگیرد، دیگر نمیتوانید دانلود و بروزرسانی را داشته باشید و زمانی این مشکل حل می شود که شما به فریمور اصلی برگردید پس تنها راه باقی مانده استفاده از برنامه های مدیریت دانلود است.

دانلود با آیفون

شاید شما هم در اپ استور دیده باشید که اپل برنامه مدیریت دانلود را حذف کرده و تنها دلیل آن نیز قانون کپی رایت است اما بازهم برنامه های دیگری مثل iBrowserو FileMaster  وجود دارد که دانلود را برایتان راحت می کند. برای استفاده از چنین برنامه های نیازی نیست هیچ راه سختی را انجام بدهید تنها لینک مورد نظرتان را برای دانلود به برنامه وارد کرده و سپس گزینه ی دانلود را انتخاب نموده و مشاهده می کنید که دانلود شروع می شود.

soundcloud دانلود اهنگ

یکی از راه های جستجو، گوش دادن و دانلود بر روی ایفون استفاده از برنامه Soundcloud می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بر روی این برنامه آهنگهای متفاوت را به شکل استریمینگ گوش بدهید و هم آن ها را دانلود کنید و البته اگر میخواهید آنها را به صورت افلاین گوش بدهید.

soundcloud دانلود اهنگ 

برای دانلود این برنامه در اپ استور می توانید آن را جستجو کنید .(برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید).

دانلود

iDownloader دانلود با آیفون

یکی دیگر از نرم افزارهای که شما می توانید برای راحت تر دانلود کردن با ایفون از آن استفاده کنید iDownloader می باشد که در اپ استور موجود است و میتوانید آن را بر روی دستگاه خودتان نصب کنید.

iDownloader دانلود با آیفون

مثلا اگر می خواهید آهنگی را دانلود کنید پس از اینکه نرم افزار را بر روی دستگاه ایفون خود نصب کنید در خود مرورگر برنامه صفحه ی مورد نظرتان را باز کنید و روی لینک آهنگ کلیک نمایید و یا فایل مورد نظر را کپی کرده و در قسمت ادرس نرم افزار Paste کنید. از طریق تب دانلود نرم افزار میتوانید همه ی فایل های در حال دانلود را مشاهده نمایید.

دانلود

 

برای دانلود می توانید از روش زیر نیز استفاده کنید که البته مانند روش های فوق بسیار ساده و راحت است و حتی کاربرانی که به تازگی گوشی اپل خریده اند نیز می توانند آن را بکار بگیرند.

  • برای شروع باید به اپ استور مراجعه کرده و برنامه Documents 5 را دانلود نمایید و سپس بر روی دستگاه خودتان نصب کنید.
  • زمانی که به برنامه وارد شدید علامتی شبیه یک قطب نما با عنوان Browser  مشاهده می کنید که باید بر روی آن کلیک نمایید.
  • حالا در قسمت نوار ، هر ادرسی را که می خواهید وارد کنید و سپس اینتر نمایید. (کاربران عزیز شما میتوانید ادرس مورد نظر خود را که در هر مرورگر دیگری وجود دارد کپی نمایید و سپس در مرورگر همین برنامه پیست نمایید و بعد اینتر کرده تا دانلود برای شما صورت بگیرد).
  • زمانی که به سایت وارد شوید قسمتی را خواهید دید که برای ورود ادرس می باشد و در وسط صفحه قرار گرفته است که میتوانید ادرس مورد نظر تان را در آن وارد نمایید.
  • پس از آن سایت فیلم لینکهای وارد شده را با کیفیت قابل دانلود به شما نمایش میدهد و شما میتوانید هر کیفیتی را که می خواهید انتخاب کرده و بعد دکمه دانلود را فشار دهید.
  • به منوی اصلی برنامه وارد شوید و سپس پوشه ی که عنوان downloads  را داشته است باز کنید
بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر جدید از آیفون ایکس (iPhone X)

دانلود فیلم با آیفون

دانلود Documents

نکته) برای کپی کردن ادرس می توانید از مرورگر خود آن را دانلود کنید یا ویدیوتان را در اپ یوتیوب باز کرده و روی ویدئوی که در حال پخش است تپ نمایید و در بالای صفحه چیزی شبیه فلش است را انتخاب کنید و در منوی که باز می شود گزینه کپی لینک را انتخاب کنید و بعد در قسمتی که ذکر کرده ایم پیست نمایید.

دانلود

  • ادامه مراحل فوق به این صورت است که شما پس از ورود به پوشه دانلودها، گزینه ادیت در بالای صفحه سمت راست را کلیک کنید و بعد فیلم را انتخاب نمایید. منوی Move را انتخاب کنید تا گزینه های دیگری را ببنید و در فلش منوی بازگشت را گوشه بالا سمت چپ تب کنید و پوشه Photo را انتخاب نمایید و در بالای همین منو دکمه Move را فشار دهید.فیلم به قسمت عکس های شما اضافه می گردد.
  • می توانید به جای دکمه Move دکمه Open inرا انتخاب کنید و به صورت مستقیم فیلم را در برنامه های دیگری باز نمایید.

بهترین اپلیکیشن های دانلود منیجر برای iOS

  • Documents by Readdle : علاوه بر اینکه یک دانلود منیجر است بلکه به عنوان یک مدیا پلیر حرفه ی و فایل منیجر نیز قابل استفاده می باشد.
  • iBrowser Plus – Cloud Storage : یک اپلیکیشن همیشه کاره برای شما محسوب می شود که به قول معروف کارتان را در هر زمینه راه می اندازد.iBrowser Plus – Cloud Storage
  • Downloader : میتوان گفت هدف این برنامه به کاربران کمک کردن در زمینه دانلود iOS است که جز محبوب ترین اپلیکیشن ها محسوب می گردد.
  • Files – File Manager & Browser : می توان با این برنامه فایل های اسنادی را دانلود کنید.

کاربران عزیز اگر شما راه های ساده تری را برای دانلود در ایفون استفاده می کنید حتما در قسمت دیدگاه ها با دیگران کاربران به اشتراک بگذارید…

 

روش قدیمی :

یکی از محدویت هایی که کاربران گوشی های آیفون با آن روبرو هستند امکان دانلود فایل و حتی آهنگ با سیتم عامل iOS می باشد زیرا کمپانی اپل به منظور جلوگیری از رواج کپی رایت این قانون را بر روی سیستم عامل خود اجرا نموده و در واقع از قانون کپی رایت حمایت خود را اعلام نموده اند. اما برخی از کاربران آیفون از برنامه های مدیریت دانلود برای دانلود فایل ها و موسیقی های خود استفاده می کنند.

محدودیت شدید آیفون برای حمایت از قانون کپی رایت به صورتی است که تنها کاربران می توانند از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده نمایند تا بتوانند به فایل های خود در گوشی دسترسی داشته باشند اما اگر برایتان مهم نیستکه بگویند گوشی شما جیلبریک شده است، می توانید دستگاه خود را جیلبریک کرده و تمامی محدودیت های اپل را دور بزنید و از همه ی ویژگی های دستگاه خود استفاده نمایید!

به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر دستگاه آی او اس خود را جیلبریک نمایید دیگر امکان دانلود و بروزرسانی مستقیم آیفون خود را از دست می دهید و در این حالت تنها راه شما بازگشت به فریمور اصلی می باشد. پس اگر نمی خاهید با این مسئله مواجه شوید بهترین گزینه برای شما استفاده از اپلیکیشن های مدیریت دانلود می باشد که ما نیز این راه را به شما توصیه می نماییم.

گفتنی است که اپل تعداد زیادی از برنامه های مدیریت دانلود را اپ استور حذف نموده است اما با این حال برنامه هایی همچون iBrowserو FileMaster  و Downloadsبرای این کار وجود دارند پس اصلا جای نگرانی نیست و می توانید به راحتی از این اپلیکیشن ها استفاده نمایید و دانلودهای خود را انجام دهید. نحوه ی کار با این اپلیکیشن ها نیز بسیار ساده می باشد و تنها کافیست لینک دانلود خود را در مرورگر این اپلیکیشن ها وارد نموده و به راحتی گزینه ی دانلود را انتخاب نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

3.9/5 - (18 امتیاز)

نظرات در مورد : چگونه با آیفون دانلود کنیم؟

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام من برای دانلود نرم افزار میرم به اپ استور دانلود می‌کنم نصف نمیشه دیگه پیدا نمیتونم ‌‌؟