با آغاز پیش فروش اینترنتی ایران خودرو قیمت برخی از محصولات کاهش داشت

ایران خودرو

همانطور که می دانید این روزها بازار خودروهای داخلی بسیار نابسامان است و قیمت کارخانه و بازار آزاد آن بسیار فاصله دارد. مدتی است که دو گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو پیش فروش اینترنتی برگزار می نمایند تا خودروها به صورت عادلانه میان افراد جامعه تقسیم گردند.

کاهش قیمت خودرو

اساسا بازار خرید و فروش خودرو اکنون در شوک افزایش قیمت دلار می باشد و تمام معاملات در آن به طور کامل لغو شده است. بر اساس اعتقاد فعالان بازار، با توجه به وضعیت قیمت دلار به هیچ وجه معاملات به صرفه نیستند و هم اکنون فقط تعیین تکلیف شرایط بازار ارز می تواند این شرایط بازار خودرو را تغییر بدهد. علیرغم کاهش کم برخی از خودروها در بازار و حتی با وجود آغاز به کار طرح پیش فروش ایران خودرو ولی هنوز هم خریداران بسیاری در دسترس نبوده و مشتریان و متقاضیان خودرو منتظر کاهش بیشتر قیمت ها می باشند.

انتظار داریم تا با ادامه اجرای پیش فروش ایران خودرو در روزهای آینده، روند کاهش قیمت در بازار آزاد ادامه پیدا کند. دیروز نیز رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اعلام کرده بود که بازار کششی برای افزایش قیمت‌ به علت رشد نرخ ارز در بازار آزاد را نخواهد داشت. خودرو پژو 207 اتوماتیک بالاترین میزان رشد قیمت را داشته به صورتی که این خودرو با 3 میلیون تومان افزایش قیمت با 107 میلیون تومان معامله می گردد.

سمند ال ایکس با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 55 میلیون، پژو 405 GLX با کاهش 500 هزار تومانی با قیمت 50 میلیون و 500 هزار تومان، ساندرو اتوماتیک با ثابت شدن قیمت 113 میلیون تومان و پژو 206 تیپ 2 با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 60 میلیون و 500 هزار تومان در بازار آزاد به فروش می رسد.

ایران خودرو

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ماشین نیسان جوک

نظرات در مورد : با آغاز پیش فروش اینترنتی ایران خودرو قیمت برخی از محصولات کاهش داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *