باگ جدید گوگل پیکسل 3 سبب پاک شدن پیام ها می شود

گوگل پیکسل 3

به تازگی کمپانی گوگل از سری جدید پرچمداران خود با نام های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال رونمایی به عمل آورد و تنوانست با قابلیت های موجود در این گوشی توجه کاربران را جلب نماید. باید به یک موضوع اشاره کنیم که اصولا کمپانی ها زمانی که از یک گوشی هوشمند پرده برداری می نمایند با یک سری باگ های نرم افزاری روبرو هستند و در این میان پرچمدار کمپانی گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

گوگل پیکسل 3

بسیاری از کاربران گوشی های این برند امید داشتند که گوشی های سری گوگل پیکسل 3 باگ های نسل قبلی را نداشته باشند ولی در طی یک مدت زمان نه چندان طولانی بعد از عرضه این گوشی های هوشمند شاهد مسائلی نظیر پدیدار شدن بریدگی صفحه نمایش دوم،  مشکل در بخش ذخیره ی تصاویر، موضوعات مربوط به بخش مدیریت حافظه، ناهنجاری در صدای اسپیکر، دمای بسیار بالای بدنه و هم چنین باگ در بخش مکالمه تلفنی بودیم و به احتمال زیاد در روزهای آتی این لیست بیشتر هم می گردد.

گوگل پیکسل 3

جدیدترین مسئله ای که کاربران گوگل پیکسل 3 با آن روبرو شده اند در بخش پیامک های متنی اتفاق افتاده است. گویا بعد از نصب بروزرسانی امنیتی ماه نوامبر بعضی از پیام های ذخیره شده در گوشی به صورت اتوماتیک حذف شده اند و قابلیت بازگردانی آن ها نیز وجود ندارد. این باگ برای اولین بار هفته ی قبل مشاهده شد و به دنبال آن اپلیکیشن پیام رسانی در زمان همگام سازی متوقف می گردد. دقیقا در زمان باز کردن پیام های ذخیره سازی شده در این اپلیکیشن برخی مکالمات محو می شدند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت ادعا نموده است که همه ی پیام هایی که در طی دو سال قبل ذخیره نموده است از بین رفته و حتی روش هایی نظیر ریست گوشی، حذف و نصب دوباره ی بروزرسانی اخیر و گفتگو با سرویس های کمپانی گوگل هم کمکی به حل این مسئله نکرده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: Phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : باگ جدید گوگل پیکسل 3 سبب پاک شدن پیام ها می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *