باقی ماندن تصاویر روی صفحه، مشکل جدید گوگل پیکسل 2 اکس ال

باقی ماندن تصاویر روی صفحه، مشکل جدید گوگل پیکسل 2 اکس ال

با عرضه گوشی جدید شرکت گوگل که با نام پیکسل 2 اکس ال روانه بازار شده است، عده ای از کاربران در انجمن های پشتیبانی گوگل از بروز مشکل باقی ماندن تصاویر روی صفحه این گوشی خبردادند. در ادامه با زوم تک همراه باشید.

این مشکل که عموما با نام Burn-in شناخته میشود، بیشتر در صفحات نمایش با تکنولوژی های قدیمی مشاهده میشد و کمتر پیش می آمد که پنل های او ال ای دی دچار چنین مشکلی شوند. در پدیده burn-in در عین حال که صفحه نمایش خاموش است، تصاویری که پیش تر در حال پخش از نمایشگر بودند به صورت کم رنگ قابل رویت هستند و ممکن است تا چند دقیقه نیز به طول بیانجامد.

الکس دوبی که مدتی است از گوگل پیکسل 2 اکس ال را استفاده می‌کند، عنوان کرده است که تنها با هفت روز استفاده از  آن دچار چنین مشکلی شده است. بنا بر گفته های گوگل، این شرکت در حال برسی این موضوع و ارائه راه حل های احتمالی است.

بنا بر گفته های عده ای از کارشناسان باقی ماندن چند پیکسل بر روی صفحه های نمایش امری طبیعی است ولی این میزان به حدیست که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست. حال باید دید با وجود اینکه گوگل پیکسل 2 توسط اچ تی سی ساخته و گوگل پیکسل  اکس ال توسط ال جی ،آیا این مشکل گریبان گوگل پیکسل 2 نیز خواهد گرفت یا نه. تنها باید منتظر ماند و دید که سرانجام این مشکل به کجا ختم خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل نویگیشن برای کاربران ایرانی توسط گوگل رفع تحریم شد ؛ آموزش و دانلود

نظرات در مورد : باقی ماندن تصاویر روی صفحه، مشکل جدید گوگل پیکسل 2 اکس ال

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *