بازی آنلاین نهنگ آبی

بازی آنلاین نهنگ آبی

بازی آنلاین نهنگ آبی : این بازی که این روزها بسیاری از نوجوانان و جوانان را کنجکاو کرده تا یک بار آن را امتحان نمایند، یک بازی آنلاین بسیار خطرناک می باشد که خیلی از قربانیان را به کام مرگ می کشاند. یک دانشجوی 20 ساله ی هندی چند روز گذشته از پشت بام خانه شان به پایین پرید واین شخص احتمالا آخرین قربانی این بازی تاکنون بوده است.

در مرحله ی نخست بازی آنلاین نهنگ آبی، از کاربر خواسته می شود که به روی دست خود با تیغ با هر جیم تیز دیگری، یک نوشته را بنویسد و برای ادمین ارسال نماید و در مراحل بعدی نیز کارهای خطرناک دیگری از قربانی در خواست می کند تا به مرحله ی بعد راه بیابد.

بازی آنلاین نهنگ آبی در یک شبکه ی اجتماعی روسی به نام VKontakte شروع به کار کرد و به تدریج در سایر کشورها نیز رواج یافت و متاسفانه نوجوانان زیادی را تا کنون به کام مرگ کشانده است.

بازی آنلاین نهنگ آبینام بازی آنلاین نهنگ آبی در ایران گویا از خودکشی گروهی و داوطلبانه ی نهنگ های آبی در ساحل که چندسال پیش رخ داده بود، گرفته شده است و اکنون نیز با عناوین مختلف در دنیا خوانده می شود، مثلا به نام چالش نهنگ سفید.

پس از منتشر شده چندین خبر خودکشی در دنیا که به بازی آنلاین نهنگ آبی مربوط می شد،رئیس جمهور کشور فرانسه از این موضوع ابراز نگرانی کرد و به سرعت با کشور روسیه هماهنگ نموده و سعی در جلوگیری از انتشار بیشتر این بازی داشت.

اما با این حال، این بازی منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن تعداد زیادی از نوجوانان کشور فرانسه شد.

در این مدت نیز در دنیای مجازی عباراتی مانند “چالش نهنگ آبی” یا ” بازی آنلاین نهنگ آبی” در سرورهای ایرانی بارها جستجو شده اند و این موضوع متاسفانه نشان می دهد که بسیاری از جوانان و نوجوانان ما به دنبال این بازی هستند تا برای یک بار هم که شده، آن را امتحان نمایند.

امیدواریم جوانان این مرز و بوم به جای اینکه بخواهند شجاعت خود را در یک بازی اینترنتی به دیگران ثابت نمایند، شجاعت خود را در زمینه های علمی و پژوهشی به تمامی دنیا ثابت نموده و بتوانند نام ایرانی را بر سر زبان ها بیندازند.

بیشتر بخوانید  بازی نهنگ آبی ؛ چالشی مرگبار در بین نوجوانان

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : بازی آنلاین نهنگ آبی

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *