این فرصت های طلایی را از دست ندهید!

این فرصت های طلایی را از دست ندهید!

قانون گذاران، افسران سلامت، توسعه دهندگان و مشتریان، همه خواستار منبع امنی از شواهد هستند، چون تست محصولات و بیمه کیفیت بر اساس قوانین مهمی صورت میگیرد که در هر کشور متفاوت است. بر اساس گفته مت کارنز که بازار را بر اساس شواهد برای کمپانی اش مطالعه و بررسی کرده است، این موضوع منجر به فرصت تجاری بزرگی برای ساخت آزمایشگاه های فوق مجهز میشود.
ادی میلر، مدیر InvestInCannabis لیست خود از ۱۰ فرصت سرمایه گذاری روی تکنولوژی در فضای Cannabis را در اختیار ما گذاشت. کمپانی وی در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد تا سرمایه گذاران خصوصی را به تجاری که تمرکز آن ها روی تولید تکنولوژی است، وصل کند، و به راه اندازی ۷ تجارت کمک کرده است. بزرگترین آن ها Greenrush.com است که یک سرویس دلیوری در کالیفرنیاست و ۱۰ عضو دارد.
فرصت های سرمایه گذاری روی تکنولوژی میلر عبارتند از:

صنعت کشاورزی :

تکنولوژی گلخانه، پیشرفت ژنتیکی، تکنیک های افزایش سرعت رشد و بهبود کیفیت محصول، همه ی این ها در بهینه سازی مکان کشت تاثیر دارند. این پیشرفت ها باعث ساخت محصولات کم هزینه تر و مطمئن تر میشود.

آزمایشگاه :

امنیت، دوام، و نتایجی که از بر اساس امتحان بیماران بدست می آیند باید به ساخت دارو های بهتر و با کیفیت تر منجر شود. درست مانند خوراک، برای ساخت دارو های بهتر نیز دارو ها باید توسط بیماران امتحان شوند.
تولیدات کارخانه ای: امروزه ۴۱ درصد از سود صنعت از فروش محصولات خوراکی، عصاره های فشرده شده، و دیگر مشتقات آن است. و انتظار میرود که این رقم در ۵ سال آینده افزایش چشم گیری داشته باشد. بنابراین داشتن دستگاه هایی با تکنولوژی بهتر و کارآمد تر میتواند کمک بزرگی به افزایش نرخ کند.

مدیریت شبکه :

برند سازی و بازاریابی دیجیتالی در حال حاضر هنوز هم محدود هستند. از شبکه های اجتماعی تا وبسایتتان، گوش دادن به انتقادات، حضور آنلاین در حال بحث با مشتری، همه قسمتی از استراتژی بازاریابی تجارت های موفق امروزی هستند.

اپلیکیشن های امنیتی :

هک کردن در دنیای امروزی تبدیل به یک چیز عادی اما بسیار دردسر ساز شده است، هر وقت که فکر میکنید از امنیت کافی برخوردارید هکر ها راه جدیدی برای دسترسی به اطلاعات پیدا میکنند. این موضوع بیشتر از همه به ضرر کمپانی ها و کارخانه های بزرگ است که اطلاعات مهمی را در بایگانی خود ذخیره کرده اند.

بیشتر بخوانید  بخش زیادی از گرانی گوشی های تلفن همراه مربوط به کمبود آن است

تجارت الکترونیکی :

پردازش پرداخت های دیجیتالی به سختی ممکن است. با این حال بسیار فرا گیر است و تجارت های زیادی روی آن سرمایه گذاری میکنند و وب سایت هایی که از آن پشتیبانی میکنند، امروزه محبوبند و در آینده رشد خواهند داشت و با یکدیگر رقابت خواهند کرد. مشکلاتی مانند کم بودن امنیت پرداخت های اینترنتی باعث میشود کمتر کسی به طور دائم از آن استفاده کند و اکثرا مردم خرید از مغازه ها را امن تر میدانند.

موبایل ها :

در دنیای اقتصاد امروزی ، استفاده از موبایل برای حساب داری، ارتباط برقرار کردن دیگران و ارائه کار به بالا ترین حد خود رسیده است.
تکنولوژی مالی و پروسه پرداخت : فضای تنظیمات کنونی کار را برای وام گیری و پروسه پرداخت سخت کرده است و گاهی اوقات حتی غیرممکن میشود. این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در کسب و کار ها میشود که باید از طریق چک و یا پرداخت نقدی حل شود.

تکنولوژی تبلیغات :

تراکم اطلاعات، هدیف گیری دوباره، بازاریابی مداوم، تبلیغ هوشمندانه، تکنیک های بازاریابی آینده هستند.

حساب رسی آنلاین :

هزاران صفحه اطلاعات در بایگانی کمپانی ها وجود دارد، با این که امروزه استفاده از کامپیوتر ها بسیار مرسوم شده اما بسیاری از آن ها هنوز هم از کاغذ ها و اتاق بایگانی استفاده میکنند و کمپانی های قدیمی هم همچنان اتاق بایگاتی خود را در شرکتشان دارند. بسیاری از کمپانی هایی که از کامپیوتر استفاده میکنند نیز از سیستم خود ناراضی هستند و اطلاعات طبقه بندی نشده ای دارند.مرسوم شده اما بسیاری از آن ها هنوز هم از کاغذ ها و اتاق بایگانی استفاده میکنند و کمپانی های قدیمی هم همچنان اتاق بایگاتی خود را در شرکتشان دارند. بسیاری از کمپانی هایی که از کامپیوتر استفاده میکنند نیز از سیستم خود ناراضی هستند و اطلاعات طبقه بندی نشده ای دارند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : این فرصت های طلایی را از دست ندهید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *