ایرباد جدید کمپانی آنر در رنگ های مختلف رونمایی شد

ایرباد آنر

هر روز با پیشرفت تکنولوزی و بزرگتر شدن گوشی های کمپانی های مطرح دنیا نظیر اپل و سامسونگ و .. کاربران برای پاسخ به تماس های خود و یا گوش کردن به موسیقی بیشتر به یک هندزفری بی سیم احتیاج پیدا می کنند که در این میان ایرپاد های کمپانی اپل با نوآوری خود توانست کمپانی هایی نظیر آنر را به فکر فرو ببرد تا اینکه یک دستگاه نظیر آن برای دستگاه های خود معرفی نمایند.

فلای پاد و فلای پاد پرو

کمپانی آنر به همراه گوشی هوشمند آنر مجیک 2 و ساعت هوشمند آنر واچ مجیک از ایرباد جدید خود رونمایی کرده که می توان آن ها را به عنوان برادر دوقلوی ایرپاد اپل ولی در رنگ های بسیار مختلف و جذاب دانست. فلای پاد و فلای پاد پرو نسل جدیدی از فری باد کمپانی هواوی محسوب می شوند. قبلا به نظر می رسید که کمپانی هوآوی تصمیم دارد تا جایگزین فری باد را همراه با گوشی های سری میت 20 هوآوی رونمایی کند ولی گویا برنامه ها تغییر یافته اند. فلای پادها مجهز به بلوتوث نسخه ی 5 هستند و با داشتن گواهینامه استاندارد IP54 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا حدودی مقاومت دارند. می توانید به راحتی به تماس های خود پاسخ داده، پخش موسیقی را کنترل کرده و یا دستیار صوتی هوشمند آنر، YoYo را فعال نمایید.

ایرباد آنر

باتری 420 میلی آمپر ساعتی فلای پاد تنها با یک بار شارژ تا 3 ساعت دوام خواهد آورد و البته جعبه ی شارژ این گجت که از نظر ظاهری شبیه به ایرپادهای کمپانی اپل می باشد قابلیت شارژ تا 20 ساعت بیشتر را فراهم می نماید. شارژ نیز از طریق درگاه USB-C و همچنین از طریق شارژ بیسیم امکان پذیر می باشد. فلای پاد پرو کمپانی آنر از ویژگی BoneID پشتیبانی می نماید. کمپانی آنر در توضیحات خود اعلام نمود که این تکنولوژی ترکیبی از تشخیص صدا و تشخیص الگوی صدای استخوانی کاربران می باشد؛ به عبارتی دیگر این قابلیت امکان آنلاک نمودن گوشی ها با تشخیص هویت بیومتریک از طریق صدا را فراهم می نماید. به علاوه فناوری BoneID امکان احراز هویت لازم برای پرداخت ها در We Chat و AliPay را نیز ممکن می نماید.

بیشتر بخوانید  معرفی آنر View20 ؛ پرچمداری از تبار چین

 

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: The Verge

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایرباد جدید کمپانی آنر در رنگ های مختلف رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *