اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت ؛ گوشی های بدون حاشیه سونی

اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت

اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت | همانطور که تاکنون از دنیای گوشی های هوشمند مطلع هستید، بسیاری از کمپانی های معتبر نظیر اپل و سامسونگ در سال گذشته ی میلادی پرچمداران خود را با نسبت صفحه نمایش 18 به 9 عرضه کردند و تغییر بزرگی در دنیای گوشی های هوشمند ایجاد نمودند اما کمپانی سونی در این موج تغییرات هیچ تغییری در گوشی های خود ایجاد نکرده بود و از همان نسبت صفحه نمایش 16 به 9 با حاشیه های زیاد استفاده کرده بود و به همین دلیل بسیاری از طرفداران این کمپانی از این مسئله شاکی بودند.

روز گذشته از سوی ایوان بلس ، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی تصاویری از گوشی های هوشمند جدید کمپانی سونی منتشر شد که نشان می دهد سونی قصد دارد در نمایشگاه MWC 2018 از دو گوشی جدید خود با نام های اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت رونمایی به عمل آورد که این دو گوشی سونی از حاشیه های بسیار کمی برخوردارند و به نوعی از طراحی امروزی تری نسبت به قبل بهره می برند.

اگر شما نیز یکی از استفاده کنندگان گوشی های هوشمند کمپانی سونی هستید، قطعا می دانید که اکسپریا XZ2 دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی خواهد بود ولی نسخه ی کامپکت گوشی های کمپانی سونی از یک صفحه نمایش 5 اینچی بهره می برند و به نسبت کوچکتر می باشند. پردازنده ی بکار رفته در هر دو گوشی از نوع اسنپدراگون 845 کمپانی کوالکام می باشد که سونی قصد دارد به طور پیش فرض هر دو گوشی را با اندروید 8 اوریو روانه ی بازار نماید.

اکسپریا XZ2 کمپانی سونی از یک طراحی مبتنی بر آلومینیوم و شیشه ی سه بعدی بهره می برد که با طراحی مدرن استفاده شده در این گوشی ها نسبت تصویر بالاتر از نسل پیشین گوشی های سونی می باشد و پنل های شیشه ای بکار رفته در این گوشی هوشمند براق بوده و سونی در چهار رنگ نقره ای، مشکی، صورتی و سبز این دو گوشی را عرضه خواهد کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت ؛ گوشی های بدون حاشیه سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *