اکسل اندروید ویژگی های جدیدی دریافت نموده است

اکسل اندروید

اکسل اندروید | همانطور که می دانید یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی در گوشی های اندرویدی نرم افزار اکسل می باشد. اما اکنون گویا مایکروسافت تصمیم دارد پکیج آفیس خود را برای اندروید و حتی کامپیوتر بروزرسانی نماید. قابلیت های جدیدی را به این نرم افزارها اضافه نماید تا کاربران جدیدتری را بتواند به سمت خود جذب نماید.

اکسل اندروید

از این به بعد کار کردن با اپلیکیشنی مانند اکسل مایکروسافت آفیس برای دستگاه های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساده‌ تر می گردد. کمپانی مایکروسافت، قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن اکسل اضافه نموده است. فکر کنید اکنون در حال مطالعه‌ ی فایلی هستید که دارای جداول متعددی می باشد و قصد دارید این جداول را بر روی گوشی اندرویدی، بدون تایپ نمودن وارد صفحات گسترده‌ ی اپلیکیشن اکسل نمایید. کمپانی مایکروسافت سیستم را برای شما آسان تر نموده است. فقط کافی است از جدولی که به صورت دستی نوشته شده است و یا چاپی است، یک عکس تهیه نمایید و با کمک قابلیت جدید اکسل، محتوای تصویر را به نرم افزار اکسل انتقال دهید.

با استفاده از این قابلیت باید بگوییم پیش از اینکه نیازی به تایپ کردن اطلاعات جدول باشد، قابلیت جدید Insert Data from Picture می‌ تواند محتوای جدول داخل عکس را به جدول های نرم افزار اکسل وارد نماید. با استفاده از این قابلیت جدید با سرعت بسیار زیادی می‌توانید اطلاعات فایل هایی که دارای جدول است، با گرفتن عکس و یا اسکرین‌ شات و انتقال اطلاعات جدول در اپلیکیشن اکسل ویرایش نمایید. از طرفی بر اساس اینکه احتیاجی به تایپ نمودن اطلاعات و داده‌ ها نمی باشد، در هنگام انجام کارها نیز صرفه‌ جویی صورت خواهد گرفت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Surface Go 4 مایکروسافت از راه رسید

نظرات در مورد : اکسل اندروید ویژگی های جدیدی دریافت نموده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *