اپل واچ نیز جان یکی از کاربران را نجات داد

اپل واچ

همان طور که می دانید در گجت اپل واچ سنسور هایی وجود دارد که ضربان قلب دارنده اش را تشخیص می دهد. این سنسور موجود در اپل واچ با تشخیص ضربان قلب صاحبش باعث تشخیص بیماری فیبریلاسیون دهلیزی اش شد. این کاربر اپل واچ که در انگلستان زندگی می کند، هشداری از طرف واچ او اس دریافت کرد مبنی بر اینکه افزایش ناگهانی ضربان قلب دارد و بلعث شد که این فرد نجات پیدا کند. این کاربر در آن زمان به دلیل موقعیتی که داشته و احساس خوبی که داشته است اصلا متوجه این اتفاق در بدنش نشده است و به همین دلیل با هشدار اپل واچش با خبر شده است و اقدام کرده است.

داستان این فرد خوش شانس از این قرار است که به گزارش Independent اقای کوین پیرسون در حالی که داشته پدرش را برای ویزیت و چک آپ به بیمارستان می برده است، هشداری از طرف اپل واچش دریافت می کند مبنی بر اینکه با افزایش ناگهانی ضربان قلب مواجه شده است و ضربان قلبش تا ۱۶۱ تپش در دقیقه افزایش یافته است. همان طور که همه ی ما می دانیم این تعداد ضربان، از ضربان قلب بسیاری از ورزشکاران حرفه ای که در اواسط تمرینات سخت هستند هم بسیار بیشتر است.

آقای پیرسون که اصلا هیچ گونه علائم حمله ی قلبی را احساس نکرده بود با استفاده از راهنمایی های ساعتش عمل کرد و چند دقیقه ضربان قلب خود را به صورت نشسته اندازه گرفت. بعد از این کار تعداد تپش قلب او کاهش پیدا کرد و کمی آهسته تر و روان تر شد ولی باز هم به ۱۳۵ تپش در دقیقه می‌ رسید. ایشان بعد از این کار و با دیدن ارقام روی صفحه نمایش اپل واچ تصور کرد که ساعتش خراب شده است و اعداد اشتباهی را به او نشان می دهد به همین خاطر از پزشک خواست که او را معاینه کند. بعد از انجام معاینه پزشک متوجه شد که آقای پیرسون از یک بیماری به اسم فیبریلاسیون دهلیزی رنج می برد و به همین دلیل ایشان را به بیمارستان قلب معرفی کرد که در آن جا از وجود این بیماری یقین پیدا کنند و همین اتفاق هم افتاد و در آن جا هم به وجود این بیماری پی بردند به همین دلیل اقدامات لازم را برای ایشان انجام دادند.

بیشتر بخوانید  تاریخ احتمالی کنفرانس بعدی اپل مشخص شد

 

در ادامه با زوم تک به روز باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل واچ نیز جان یکی از کاربران را نجات داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *