اندروید 8 با نام رسمی اندروید Oreo معرفی شد

اندروید Oreo

اندروید 8 با نام رسمی اندروید Oreo معرفی شد: کمپانی گوگل، شب گذشته به طور رسمی از نسخه ی جدید سیستم عامل خود رونمایی کرد و این مراسم رونمایی در یک کنفرانس خبری در آمریکا صورت گرفت. پس از ماه ها شایعه پراکنی سایت های خبری خارجی و داخلی بلاخره این رونمایی صورت گرفت و بسیاری از طرفداران این کمپانی را خوشحال کرد. یکی از هیجان های این مراسم این بود که در شب معرفی این سیستم عامل ، بزرگترین خورشید گرفتگی قرن در آمریکا صورت گرفت!

این مراسم، به وقت آمریکا در حدود ساعت 14:40 برگزار شد، در زمان معرفی این سیستم، کمپانی گوگل نام آن را به طور رسمی Oreo نامگذاری کرد وهمانطور که اطلاعا دارید از ماه مارس این سیستم عامل در نسخه ی بتا عرضه شده بود ولی اکنون در زمان معرفی رسمی نیز به طورکلی یک سری تغییرات اساسی برای نسخه ی رسمی این سیستم عامل اعمال کرده است.

پیش نمایشی که از این نسخه از سیستم عامل منتشر شده بود تفاوت زیادی با این نسخه ی رسمی معرفی شده نداشت، برای مثال قابلیت تصویر در تصویر، مدیریت پیشرفته ی نوتیفیکیشن ها نیز در این نسخه ی رسمی هنوز وجود دارد. این بروزرسانی اخیر یک ایموجی سازگار با Unicode 10 را نسبت به نسخه ی بتا ارائه داده است. علاوه بر این بروز رسانی ها قطعا مدیریت باتری بهتری را ارائه کرده است.

گوشی هایی که در لیست این بروزرسانی اندروید قرار دارند، یک لیست بلند بالایی دارند که بدیهی است گوشی های خود این کمپانی نظیر گوگل پیکسل، در این لیست قرار خواهند داشت. اما گوشی های تایید شده ای که توسط خود کمپانی معرفی شده اند شامل نوکیا ۳، ۵، ۶ و ۸، One Plus 3، 3T و 5 و HTC U11 می باشد.

از سایر ویژگی های اندروید اوریو می توان به کاهش مدت زمان لود شدن، مصرف کم باتری و بکار گرفتن سایر ویژگی های مجازی دارد.

 

پیشنهادی: کمی به گذشته برگردیم، معرفی رسمی اندروید O در سی ام مرداد

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده گوشی گوگل Pixel 7a

نظرات در مورد : اندروید 8 با نام رسمی اندروید Oreo معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *