اندروید 5.1 برای سری های قدیمی اکسپریا زد عرضه شد

آپدیت اندروید گوشی های سونی به اندروید 5.1

سونی پس از اینکه گوشی های پرچمدار خود را به آندروید 5.1 به روز کرد به سراغ گوشی پرچمدارن قدیمی خود رفته و برای آنها اندروید 5.1 قرار داده است. روز گذشته سونی به روز رسانی به اندروید 5.1 را برای گوشی های زد اولترا ، زد1 و زد1 کامپکت منتشر کرد.

آندروید 5.1 برای گوشی های هوشمند قدیمی سونی

در این به روز رسانی تغییراتی جدید حاصل شده در کل عملکرد این گوشی ها بهبود داشته اند. از گزینه هایی که با این به روز رسانی به وجود آمده میتوان به ویژگی های جدید برای سفارشی سازی ، امکان جفت سازی با گجت های پوشیدنی و بهبود عملکرد دوربین اشاره نمود.

گوشی های قابل آپدیت سونی به اندروید 5.1

سونی به محض اینکه این آپدیت های را قرار داد ، خبر از به روز رسانی دیگر دستگاه ها را هم منتشر نمود. سونی ذکر کرد که از این پس به روی آپدیت ام2 و ام 2 آکوا کار خواهد کرد ؛ اما هیچ اشاره ای به زمان دقیق به روز رسانی نکرد.

گفتیم که گوشی های زد اولترا ، زد1 و زد1 کامپکت به نسخه ی اندروید 5.1 به روز شده اند ، اما این به روز رسانی ها در برخی از مناطق بوده و به زودی برای سایر گوشی ها و دیگر مناطق عرضه میشود.

راستی اگر علاقه زیادی به آموزش کار با گوشی های اندرویدی دارید میتونید مقاله های آموزش آپدیت اندروید ، چگونه اینترنت داده همراه را در گوشی های اندرویدی فعال کنیم؟ رو به عنوان دو مقاله آموزش مطالعه کنید.

منبع :androidauthority

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تغییر فونت پیش فرض سیستم عامل اندروید

نظرات در مورد : اندروید 5.1 برای سری های قدیمی اکسپریا زد عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *