انتشار رندهای نوکیا 7 پلاس و نوکیا وان

رندهای نوکیا 7 پلاس و نوکیا وان

رندهای نوکیا 7 پلاس و نوکیا وان | امروز شاهد انتشار تصاویر زیادی از دو گوشی نوکیا با نام های نوکیا ۷ پلاس و نوکیا وان بودیم. بر اساس اخبار موجود , شرکت نوکیا اعلام کرده‌ است که این دو گوشی به زودی در نمایشگاه MWC 2018 به صورت رسمی معرفی خواهند شد. اچ‌ ام‌ دی گلوبال اعلام کرده است به هنگام حضور خود در نمایشگاه MWC در سال جاری , جدید ترین محصولات موبایل نوکیا را نیز معرفی خواهد کرد. پس از ارائه گوشی بسیار پر طرفدار نوکیا 6 در سال 2018 , شرکت نوکیا قصد تولید نوکیا 7 و نوکیا 7 پلاس را کرد.

رندهای نوکیا 7 پلاس و نوکیا وان

اخیرا تصاویری ازاین دو گوشی که جنجالی در فضای مجازی به پا کرده اند , منتشر شده و کاربران نوکیا بی صبرانه و مشتاقانه پیگیر اخبار مرتبط با نوکیا 7 پلاس و نوکیا وان می باشند. ایوان بلس با انتشار این تصاویر محصولات جدید اچ‌ ام‌ دی گلوبال را معرفی کرد. مدتی قبل بود که در آزمون گیک‌ بنچ , گوشی نوکیا ۷ پلاس , با 4 گیگابایت رم و تراشه ی اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام رونمایی شد.

حسگر اثر انگشت در پنل پشتی قرار دارد، چرا که حاشیه‌ های باریک بالا و پایین صفحه‌ نمایش آن محل مناسبی برای قرار گیری سنسور نمی باشد. دوربین این گوشی دو گانه بوده و به صورت عمودی می باشد. این دوربین در حالت واید یا عریض ۱۲ مگاپیکسلی و در حالت تله ۱۳ مگاپیکسلی تله است. ویژگی جدیدی که شرکت نوکیا به گوشی های جدید خود اضافه کرده است , حالت عکس‌ برداری حرفه‌ ای در دوربین اصلی است که بدون شک مورد توجه بسیاری از افراد خواهد گرفت. همچنین قابلیت فیلم برداری آهسته یا slow motion نیز در این گوشی ذکر شده است.

رندهای نوکیا 7 پلاس و نوکیا وان

بر اساس این عکس ها, نوکیا 7 پلاس دارای یک صفحه نمایش زیبا و کشیده است. نسبت تصویر آن ۱۸:۹ اعلام شده و می توان سیستم‌ عامل اندروید را بدون شخصی‌ سازی روی آن اجرا کرد. یکی دیگر از مزیت های آن نزدیکی رابط کاربری تولیدات شرکت نوکیا با سیستم عامل اندروید است. در این تصاویر می بینیم که گوشی نوکیا وان با این که فاقد صفحه نمایش بزرگ است و حاشیه زیادی دارد , هیچ دکمه‌ ناوبری سخت‌ افزاری روی آن دیده نمی شود و تنها کلید هایی که در این گوشی دیده می شود یک دکمه تنظیم صدا و یک دکمه پاور است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار رندهای نوکیا 7 پلاس و نوکیا وان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *