انتشار رندر هواوی پی 20 ؛ دوربین سه گانه

هواوی پی 20

در طول چند زور گذشته تصاویر و عکس هایی از سری جدید گوشی های هوآوی با نام سری پی (P) کمپانی به عموم منتشر شد و به دنبال تصاویر مدل پی 20 پلاس و پی 20 لایت حساب کاربری به اسم OnLeakes@ عکس های مربوط به مدل استاندارد سری پی 20 را ارائه کرده است. جانشین گوشی موبایل پی ۱۰ هوآوی طراحی شبیه به مدل پلاس را خواهد داشت که البته به فرق ها و شباهت های مدل هواوی پی 20 و همچنین هوآوی پی 20 پلاس نگاهی خواهیم داشت و سپس ویژگی ها و یا به قولی خوبی و بدی آن ها را با هم مقایسه خواهیم کرد.

هواوی پی 20

همان طور که از عکس ها و جزئیات طراحی آن ها پیداست هر دو این گوشی های کمپانی هوآوی تا حد زیادی شبیه به گوشی جدید کمپانی محبوب آمریکایی اپل یعنی آیفون ایکس است و همچنین این دو مدل گوشی مثل گوشی آیفون ایکس دارای بریدگی بالا بر روی صفحه نمایش هستند و در پنل پشتی گوشی نیز شباهت هایی وجود دارد که تا حدودی جلب توجه می کند.

هواوی پی 20

همان طور که در تیتر این خبر هم به آن اشاره کردیم این مدل های جدید گوشی های کمپانی هوآوی دارای دوربین های سه گانه هستند و پنل پشتی این گوشی ها نیز از جنس شیشه است. در قسمت لبه ی پایینی گوشی هوآوی پی ۲۰ یک درگاه یو اس بی نوع C قرار گرفته شده است و همچنین در اطراف آن دو اسپیکر دیده می شود. در لبه ی بالایی گوشی نیز گیرنده و فرستنده های مادون قرمز قابل مشاهده است.

هواوی پی 20

بر طبق گفته های ایوان بلس، گوشی هوآوی پی ۲۰ به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی مجهز است و مدل پلاس آن هم از یک صفحه نمایش 6 اینچی بهره می برد. ایوان بلس همچنین پیش تر اعلام کرده بود هر دو این مدل گوشی ها توانایی اینکه تصاویر با رزولوشن 40 مگاپیکسلی را ثبت کنند دارند و همچنین از زوم هیبریدی پنج برابر نیز بهره مند هستند.

هواوی پی 20

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار رندر هواوی پی 20 ؛ دوربین سه گانه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *