انتشار تصاویری از میت 20 کمپانی هوآوی

میت 20

همانطور که از خبرها می دانید، کمپانی هوآوی روز گذشته از گوشی میان رده ی خود یعنی هوآوی میت 20 لایت رونمایی به عمل آورد و همچنین در این خانواده، 2 گوشی هوشمند دیگر با نام های میت 20 و میت 20 پرو نیز رونمایی خواهند شد که هر دو گوشی جزو پرچمداران این کمپانی چینی می باشند. اکنون تصاوری از پنل جلویی این گوشی هوشمند البته به صورت یک قطعه منتشر شده است.

میت 20 کمپانی هوآوی

کمپانی هوآوی به طور رسمی تایید نموده است که از گوشی های سری میت 20 خود در تاریخ 24 مهر ماه در شهر لندن رونمایی به عمل خواهد آورد. اکنون تصاویر و رندر هایی از این سری گوشی هوشمند منتشر شده است که خبر از بعضی جزئیات این گوشی هوشمند می دهد. اخیرا تصاویری از هوشاوی میت 20 پرو در دستان شخصی مشاهده شده است. این تصاویر خبر از وجود یک دوربین سه گانه می دهند که ماژول های آن به همراه یک فلش دوگانه در دو ردیف دو تایی قرار تعبیه شده اند. به علاوه یک سنسور اثر انگشت در وسط قاب پشتی گوشی قرار گرفته شده است. البته لازم به ذکر است که این گوشی در یک قاب محافظی قرار گرفته تا به این ترتیب از چشم اشخاص کنجکاو دور بماند ولی دوربین آن با طراحی خاص خود جلب توجه می نماید.

در قسمت بالایی این گوشی هوشمند درگاه ورودی جک 3.5 میلی متری هدفون را مشاهده می کنیم؛ موردی که در میت 10 پرو هوآوی حذف شده بود. همچنین در میت 9 پرو لبه های خمیده را شاهد بودیم که البته علاوه بر گوشی های کمپانی سامسونگ کاربرد زیادی برای آن ها در نظر گرفته نشده بود. گویا یک بار دیگر کمپانی هواوی تصمیم دارد این نوع طراحی را به میت 20 پرو هوآوی بیاورد. بریدگی بزرگ بالای صفحه نمایش نیز شاید نشان دهنده ی تعبیه ماژول های لازم برای سیستم تشخیص چهره ی پیشرفته داشته باشد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  برخی ویژگی های سری میت 50 هوآوی لو رفت

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویری از میت 20 کمپانی هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *