انتشار یک بروزرسانی جدید برای اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت

بروزرسانی جدید

بروزرسانی جدید منتشر شده برای قابلیت Motion Eye دوربین گوشی های سونی برای رفع انحنای تصویر آن ها می باشد. این بروز رسانی در ابتدا برای گوشی اکسپریا XZ پریمیوم منتشر شد و هم اکنون نیز برای گوشی های اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت قابل دسترسی می باشد. این بروزرسانی به همراه پچ امنیتی ماه نوامبر منتشر می شود و شماره ساخت سیستم عامل گوشی هایی که این بروزرسانی را دریافت می کنند به 47.1.A.5.51 تغییر می کند.

پس از بروزرسانی نسخه ی اندروید شما همان 8.0 باقی می ماند و هم اکنون نیز منتشر شده است اما باید مدتی صبر کنید تا به گوشی شما نیز برسد؛ زیرا سونی نیز همانند سامسونگ نمی تواند به طور سراسری بروزرسانی های خود را منتشر نماید.

پس از نصب بروزرسانی اگر وارد تنظیمات دوربین گوشی هوشمند خود بشوید گزینه ای با عنوان Correction of image distortion را مشاهده خواهید کرد که با فعالسازی آن انحنای لنز Wide دوربین گوشی شما کاهش می یابد و می توانید تصاویر بی نقص تری را ثبت نمایید.

با تمامی این تفاسیر احتمالا تنها یک گوشی است که دارای دوربین Motion Eye بوده و این بروزرسانی را دریافت نکرده و آن هم اکسپریا XZs می باشد و سونی در این خصوص گفته است که قصد دارد این بروزرسانی را برای این دستگاه در اندروید اوریو انتشار دهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن جالب Yaste آپدیت می شود

نظرات در مورد : انتشار یک بروزرسانی جدید برای اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *