انتشار اولین تصاویر رسمی هوآوی میت 20 پرو

هوآوی میت 20 پرو | تا به امروز خبرهای بسیاری درخصوص گوشی های کمپانی هوآوی منتشر شده است و بسیاری از طرفداران این کمپانی اکنون سردرگم شده اند که گوشی های هوشمند این کمپانی چه قابلیت ها و طراحی خواهند داشت.

هوآوی میت 20 پرو

امرزو وب‌ سایت آلمانی WinFuture، یک سری تصاویر رسمی از هواوی میت 20 پرو را همراه با ویژگی های کامل این گوشی هوشمند انتشار داد. هرچند که این نخستین دید به پرچمدار جدید کمپانی هوآوی به حساب می آید ولی پیش تر تصاویر با کیفیتی از برادر کوچک‌ تر این گوشی هوشمند یعنی هوآوی میت 20 و همچنین ایربادهای وایرلس کمپانی هوآوی فری‌ بادز 2 پرو افشا شده بود؛ هدفونی که انتظار داریم کمپانی هوآوی آن را به همراه گوشی‌ های جدید خود عرضه نماید.

هوآوی میت 20 پرو

آنگونه که در تصاویر مشاهده می گردد، هوآوی میت 20 پرو دارای همان ساختار دوربین سه‌ گانه‌ ی نسخه‌ ی غیر پرو می باشد ولی به‌ منظور میزبانی از دوربین جلو، سنسورهای تشخیص چهره، بلندگو و به احتمال زیاد LED های اعلان‌ ها از بریدگی بالای صفحه نمایش بیشتری بهره مند می باشند. ابعاد صفحه نمایش هنوز مشخص نیست ولی بر اساس گزارش‌ های منتشر شده، وضوح تصویر آن 1440 × 3120 پیکسل خواهد بود. در شرایطی که سنسور اثر انگشت هوآوی میت 20 استاندارد در روی پنل پشتی گوشی قرار گرفته است، هوآوی میت 20 پرو از سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش بهره مند خواهد شد. این گوشی هوشمند همچنین در سه رنگ مشکی، آبی و توایلایت عرضه می گردد.

هوآوی میت 20 پرو

جذاب ترین بهبود پرچمدار جدید کمپانی هوآوی مربوط به دوربین سه‌ گانه‌ ی این گوشی هوشمند با برند لایکا مربوط می گردد. وب‌ سایت WinFuture گشودگی دیافراگم را از f/1.8 تا f/2.4 همراه با زوم اپتیکال 5 برابری گزارش داده است. نسخه‌ ی پرو این گوشی هوشمد مانند هوآوی میت ۲۰ دارای پردازنده ی کایرین 980 می باشد که از ترکیب 8 هسته‌ ی Cortex-A55 و Cortex-A76 آرم استفاده می نماید.

هوآوی میت 20 پرو

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  معرفی هوآوی میت 20 و میت 20 پرو

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اولین تصاویر رسمی هوآوی میت 20 پرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *