افزوده شدن 6 افکت جدید به استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام | یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب در میان کاربران دنیا و به خصوص کاربران ایرانی، شبکه ی اجتماعی اینستاگرام می باشد. یکی از قابلیت های اینستاگرام که بسیار کاربردی می باشد، استوری است. استوری اینستاگرام توانسته است تا با استفاده از استوری ها کاربران بسیاری را به سمت خود جذب نماید و در این میان روز به روز در حال برزورسانی این قابلیت می باشد و افکت های جدیدی را به آن اضافه می کند.

استوری اینستاگرام

قابلیت سوپرزوم یک ویژگی در دوربین استوری اینستاگرام می باشد که همانند بومرنگ و سایر افکت‌ ها، به کاربران این شبکه ی اجتماعی اجازه می‌ دهد تا ویدئوهای سه ثانیه‌ ای را بزرگ‌ نمایی نموده و به آن‌ ها افکت‌ های صدا و انیمیشن اضافه نمایند.  در این افکت جدید می‌ توانید بر روی ویدیوی سه ثانیه‌ ای که زوم می‌ کند، افکت‌ هایی شامل قلب قرار دهید و یا کناره های تصویر را آتش بزنید. فلاشر نمودن تصویر و یا زدن برچسب و مهر X بزرگ از سایر افکت‌ های جدید استوری می باشند.

استوری اینستاگرام

ریختن برگ‌ های سیاه و سیاه و سفید نمودن تصویر از سایر افکت‌های جدید قابلیت سوپرزوم استوری هستند. سبکه ی اجتماعی اینستاگرام پیش تر نیز چندین افکت جدید برای این قتبلیت استوری خود منتشر نموده بود که اکنون می‌ توان گفت کاربران به بیش از 10 افکت آن دسترسی دارند. هر کدام از این افکت‌ ها حس و حال کاربری را به نمایش می‌ گذارند و باید دید کاربران چقدر از آن ها استقبال می نمایند.

استوری اینستاگرام

در شرایطی که به نظر می‌ٰ رسد بروزرسانی جدید اینستاگرام در ابتدای هفته، برای همه ی کاربران در سراسر جهان منتشر شده باشد اما یک سخنگوی اینستاگرام می‌ گوید احتمال دارد در بعضی از نقاط این افکت‌ های جدید دیرتر در دسترس افراد قرار بگیرد. اینستاگرام علاوه بر اضافه کردن 6 افکت جدید، بعضی فیلترها و استیکرهای جدید هالووین را نیز رونمایی نمود و اعلام کرد که تا اول ماه نوامبر میلادی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

استوری اینستاگرام

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  ویژگی ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزوده شدن 6 افکت جدید به استوری اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *