افزوده شدن استیکر به ویژگی های پیام رسان واتس اپ

پیام رسان واتس اپ

این روزها در نبود تلگرام برای کاربران ایرانی بسیاری از افراد به پیام رسان واتس اپ روی آورده اند اما خیلی ها از ویژگی ها و قابلیت های کم این پیام رسان دلخور هستند و نمی توانند آن را با تلگرام مقایسه نمایند. اکنون زمان آن فرا رسیده بود که مدیریت این پیام رسان یعنی کمپانی فیسبوک فکری به حال آن بکند و از این طریق بتوانند دل کاربرانش را به دست بیاورد.

پیام رسان واتس اپ

در طول سال‌ های گذشته، مجموعه‌ ی ویژگی های پیام‌ رسان واتس اپ به طور مشخصی گسترش یافته به صورتی که اکنون ویژگی هایی نظیر تماس ویدیویی، گذاشتن استوری و تبادل فایل‌ های گیف را نیز به انجام می رساند ولی اکنون و بعد از ماه‌ ها آزمایش، نوبت آن است که استیکرها نیز به صورت رسمی به ویژگی های این پیام رسان افزوده شود. درست به شکل تصاویر گیف، کاربران سیستم عامل iOS می‌ توانند به پکیج استیکرهای واتس اپ در منوی فرعی ارسال عکس ها و ویدیوها دسترسی یابند. از طرفی دیگر کاربران دستگاه های اندرویدی نیز به منظور ارسال استیکر باید وارد منوی فرعی جدیدی که به پنجره ی ایموجی‌ ها افزوده شده است، بشوند.

پیام رسان واتس اپ

پیام رسان واتس اپ به صورت پیش‌ فرض تنها 1 پکیج استیکر در اختیار کاربران قرار می‌ دهد و سایر استیکرها را باید به صورت دلخواه و به طور دستی دانلود نمایید. نکته ی جذاب این است که امکان افزودن استیکرهای شخص ثالث از دیگر منابع را نیز خواهید داشت. زمانی که کسی برای شما استیکر ارسال می کند، می‌ توانید با کلیک بر روی آن به اطلاعات بیشتری در خصوص پکیج استیکر و محل دانلود آن ها دست پیدا کنید. اگر دوست داشتید، مانند تلگرام می توانید که آن را به فهرست استیکرهای محبوب‌ خود اضافه کنید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برطرف شدن باگ امنیتی پیام رسان واتس اپ

نظرات در مورد : افزوده شدن استیکر به ویژگی های پیام رسان واتس اپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *