افزایش مهلت زمانی پاک کردن پیام های ارسال شده در واتساپ

واتساپ

اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش واتساپ نیز امکان حذف پیام ها را به قابلیت های خود اضافه کرد، قابلیتی که مدت ها پیش تلگرام به پیام رسان خود افزوده بود. اما موضوعی که در این میان مطرح بود مهلت زمانی پاک کردن پیام ها در واتساپ بود که تنها 1 روز کاربر مهلت داشت تا بتواند پیام های خود را به صورت دوطرفه پاک نماید ولی هم اکنون گزارش شده است که این مهلت زمانی افزایش یافته است و کاربران می توانند در یک بازه ی زمانی بیشتری پیام های خود را به صورت دو طرفه پاک نمایند.

این ویژگی در ابتدا تنها یک روز محدودیت داشت و هر کاربر بعد از ارسال هر پیام تنها 24 ساهت زمان داشت تا بتواند پیام خود را پاک نماید ولی امروز توییتی منتشر شد که نشان می دهد این محدودیت زمانی یک روزه افزایش یافته و به 1 روز و 1 ساعت و 8 دقیقه 16 ثانیه رسیده است. اکنون شاید برای شما عجیب باشد ولی هر کاربر بعد از ارسال هر پیام در واتساپ می تواند در طی مدت 25 ساعت بعد از ارسال پیام خود اقدام به پاک کردن آن ها کرده و از دیده شدن پیامش برای توسط مخاطبین جلوگیری نماید.واتساپ

این مسئله به این معنی است که اگر تنها یک ثانیه از این مدت زمان ذکر شده بگذرد دیگر کاربر هیچ راهی ندارد و باید حقیقت را بپذیرد که راهی برای پاک کردن پیامش در واتساپ ندارد. هنوز هیچ کسی از قصد صاحبان این اپلیکیشن برای افزودن این مدت زمان خبری ندارد و شاید ممکن است این مدت زمان برای کسانی افزوده شده است که در طول روز دسترسی به اینترنت ندارند و نمی توانند سریعا اقدام به حذف پیام های خود نمایند. البته لازم به ذکر است که در انتهای توییت منتشر شده از سوی واتساپ اعلام شده است که اطلاعات و توضیحات بیشتری در این خصوص در راه است و تنها باید تا آن زمان صبر کنیم و اظهار نظری نداشته باشیم.

اکنون واتساپ با افزودن مهلت زمانی پاک کردن پیام ها گویا قصد دارد قابلیت های جدیدتری نظیر امکان برقراری تماس های ویدئویی گروهی و استیکر ها را به این پیام رسان اضافه نماید تا یک پیام رسان قوی تری برای کاربران ارائه نماید.

بیشتر بخوانید  واتس اپ قابلیت کد مخفی را برای قفل کردن چت شخصی منتشر کرد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزایش مهلت زمانی پاک کردن پیام های ارسال شده در واتساپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *