افزایش اعضای گروه تلگرام

لینک ربات افزایش ممبر رایگان

آیا به دنبال افزایش اعضای گروه تلگرام خود هستید؟

قطعا همه ی شما در اکانت تلگرام خود در یک سری از گروه ها عضو هستید که گاها تعداد اعضای یک سری از این گروه ها بسیار بالاست و شاید بیشتر از 1000 عضو یا ممبر باشد. شما نیز اگر مدیر یگ گروه تلگرامی هستید و قصد دارید تعداد زیادی عضو در گروه خود داشته باشید، می توانید از یک سری از تزفندها که می خواهیم برای شما در این متن توضیح دهیم، استفاده نمایید، ولی هیچ گاه فراموش نکنید که  محتوای گروه شما نیز باید مورد پسند اعضای گروهتان قرار بگیرد تا همین تعداد ممبر در گروه شما باقی مانده و بخاطر محتوای گروه تلگرامیتان از آن خارج نشوند!

 

2 روش برای افزایش اعضای گروه تلگرام پیش روی شماست….

 

روش اول، انتشار لینک گروه در گروه های مختلف دیگر و یا حتی کانال های پر بازدید می باشد که با این کار گروه خود را به سایر افراد معرفی می کنید و تعدادی از افراد با لینکی که دریافت کرده اند وارد گروه شما شده و در صورتی که مطالب گروه شما را مورد پسند بدانند در گروه باقی می مانند و ممکن است به اعضای ثابت در گروه شما تبدیل شوند و این کار بسیار سخت می باشد و با 2 الی 3 بار تبلیغ قطعا افراد زیادی وارد گروه شما نمی شوند اما با تبلیغ گسترده در این زمینه می توان این روش را هم عملی کرد. اگر قصد دارید که اکنون یک تبلیغات گسترده در زمینه ی افزایش اعضای گروه یا کانال تلگرام خود داشته باشید بخش معرفی کانال تلگرام سایت زوم تک را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

روش دوم در افزایش اعضای گروه، اد کردن یک مخاطب پر شماره و اکانت می باشد که می تواند صدها نفر را به گروه شما اضافه نماید و از مطالب گروهتان استفاده نمایند.

  • می توانید اعضای فیک نیز به گروهتان اضافه کنید ولی تلگرام بعد از مدتی همه ی ممبرهای مجازی را از گروهتان حذف می کند وما این راه را پیشنهاد نمی کنیم و بهتر است با تبلیغات گسترده تعداد اعضای گروه خود را افزایش دهید.
به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چت صوتی قابل برنامه ریزی جدید ترین تلاش تلگرام برای رقابت به کلاب هاوس

نظرات در مورد : افزایش اعضای گروه تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *