افزایش اعضای کانال تلگرام

لینک ربات افزایش ممبر رایگان

یکی از مسائلی که بسیار مورد توجه مدیران و یا ادمین کانال های تلگرام می باشد، تعداد اعضای کانال می باشد وحتی نیز این موضوع برای بسیاری از اعضای کانال ها نیز مهم می باشد، چون که هرچه تعداد اعضای کانال بیشتر باشد به معنی مفید تر و جذاب تر بودن کانال می باشد. برای مثال یک کانال فروش محصولات دیجیتال را در نظر بگیرید، هرچه تعداد اعضای ثابت کانال بیشتر باشد، قطعا احتمال فروش مدیر این کانال بیشتر می باشد. علاوه بر تمامی این موضوعات برخی از کانال ها هم ریزش دارند، یعنی تعداد اعضای این کانالها به دلیل پایین بودن سطح کانال، کاهش اعضا دارند.

به همین دلیل، مشکل حفظ و افزایش تعداد اعضای کانال ها در این روزها که همه از این نرم افزار پیام رسان استفاده می کنند، بسیار پرنگ ومهم شد و حتی بسیاری از مدیر های کانال ها برای این موضوع هزینه های گزافی را پرداخت می کنند.

 

روش افزایش اعضای کانال تلگرام

 

  1. داشتن محتوای مناسب و کاربر پسند

وقتی که کانال تلگرامی را ساختید و شروع به فعالیت کردید، قطعا در یک موضوع فعالیت کنید و موضوع اصلی کانال خودرا تغییر ندهید. محتوای مناسب یکی از ارزشمند ترین روش ها برای گرفتن رایگان اعضای کانال در تلگرام می باشد.

  1. انجام تبادل لینک با کانال های پرمخاطب

یکی از انواع روش های تبلیغ، تبادل لینک بین دو کانال تلگرامی است، یعنی به صورتی که شما که مدیر یک کانال تلگرام هستید لینک کانال تلگرام دیگری را در کانال خود قرار می دهید و در مقابل ادمین آن کانال نیز، لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهد.

  1. تبلیغ کانال در سایت ها و شبکه های اجتماعی

شما می توانید لینک کانال خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، گوگل پلاس و… قرار داده و تبلیغ کنید و یکی از روش های پیشنهادی ما به شما این است که از روش افزایش ممبر تلگرام در سایت زوم تک استفاده کنید.

3/5 - (3 امتیاز)

بیشتر بخوانید  لینک ربات افزایش ممبر رایگان

نظرات در مورد : افزایش اعضای کانال تلگرام

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. هااای
    یه چنل زدم کاملا مودیه و کلی آهنگ و سوال خفن و باحال توش هست
    بیاید بترکونیم
    منتظرممم
    @harchimoodee