اطلاع از دزدیده شدن ویدئوها در یوتیوب

دزدیده شدن ویدئوها در یوتیوب

دزدیده شدن ویدئوها در یوتیوب | یکی از موضوعاتی که اخیرا در دنیای مجازی و فضای اینترنت مطرح شده است، مسئله ی امنیت محتوا و اطلاعات می باشد که به هر نحو ممکن است شما اطلاعاتی را که خودتان مبتکر و ایده پرداز آن بودید در یک جایی از اینترنت، بدون اطلاعات شما منتشر شود و تمامی اهداف شما در دنیای مجازی پایمال گردد. هم اکنون شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب و اینستاگرام در تلاش هستند تا با ایجاد یک امنیت نسبی برای کاربران خود بتوانند توجه آن ها را جلب نمایند.

اخیرا یوتیوب در حال طراحی ابزاری کی باشد که از طریق آن بتواند تولیدکنندگان محتوا را از دزدیده شدن ویدیوهای آن ها با خبر سازد. هم اکنون یوتیوب در زمان بارگذاری هر ویدیو توسط کاربران وجود آن را بر روی پلتفرم بررسی می نماید و اگر ویدیویی مشابه با آن وجود داشته باشد، این موضوع را به اطلاع‌ کاربر می رساند. ولی ابزاری که یوتیوب در حال طراحی ان می باشد تنها قادر به تشخیص ویدیوهای کامل است و برای کلیپ‌های کوتاه کاربرد زیادی ندارد.

یوتیوب

ابزار جدید که گوگل آن را Copyright Match می نامد، از هفته های آینده در اختیار شبکه هایی با بیش تر از 100 هزار عضو قرار خواهد گرفت و پروسه ی تشخیص دزدی ویدئوها را در یوتیوب آسان تر خواهد کرد. نحوه ی عملکرد این ابزار به این صورت است که تولیدکنندگان محتوا تنها با یک نوتیفیکیشن از کپی رایت و یا دزدیده شدن ویدیوهای خود در پلتفرم ویدیویی یوتیوب آگاه خواهند شد. در این شرایط کاربران می توانند به راحتی با فردی که کپی رایت انجام داده، ارتباط برقرار کنند و یا اینکه ار یوتیوب بخواهند تا ویدئوی کپی شده را به طور کانل حذف نماید.

بر اساس قوانین یوتیوب شخصی که زودتر از سایر کاربران به بارگذاری یک ویدیو در یوتیوب اقدام نماید، مالک اصلی آن ویدئو می باشد. در نتیجه ممکن است شخصی زودتر از شما ویدیویی که بر روی Vimeo یا پیج فیسبوک شما بوده را بر روی حساب کاربری یوتیوب خود بارگذاری نموده و به عنوان مالک اصلی آن شناخته شود.

 

زوم تک ، همراه لحظه های شما …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ویژگی ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام

نظرات در مورد : اطلاع از دزدیده شدن ویدئوها در یوتیوب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *