اطلاعات محرمانه 30 هزار کارمند پنتاگون در طی یک حمله سایبری افشا شد

حمله سایبری

حمله سایبری | این روزها فضای امنیت سایبری بسیار متشنج می باشد و افراد دیگر اعتمادی به این فضا ندارند. اکنون از اقصا نقاط دنیا خبرهایی مبنی بر هک سیستم های دولتی و افشای برخی از اطلاعات آن ها به گوشی می رسد و گویا اکنون نوبت به پنتاگون رسیده است تا مورد حملات سایبری قرار بگیرد.

حمله سایبری

مقامات ایالات متحده از وقوع یک حمله سایبری علیه پنتاگون و افشای اطلاعات محرمانه 30 هزار نفر از کارمندان این سازمان خبر داده است. در طی این مسئله گویا هکرها توانسته اند تا به اطلاعات شخصی بسیاری از کاربران و همچنین شماره های کارت های اعتباری آن ها دسترسی یابند. این اطلاعات از طریق سیستمی در دسترس می باشد که سوابق مربوط به سفرهای اشخاص را ثبت و ضبط می نمود. البته سامانه ی مدیریت این سیستم در اختیار وزارت دفاع ایالات متحده قرار نداشته و یک پیمانکار ثالث آن را تحت کنترل داشت.

حمله سایبری

سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده، ژوزف باچینو، در ادامه ی کوچک شمردن حملات سایبری بر علیه پنتاگون اعلام کرده است که فقط درصد کوچکی از کارکنان این وزارت خانه تحت تاثیر این حمله قرار گرفته اند. در عین حال نباید فراموش نمود که وزارت دفاع این کشور سازمانی بسیار بزرگ می باشد و می توان آن را به عنوان بزرگ ترین شرکت دولتی ایالات متحده با 1.3 میلیون کارمند نظامی و 742 هزار نفر نیروی غیرنظامی دانست. تعداد اشخاص یا به تعبیر این شخص درصد کوچک از کارکنانی که تحت تاثیر این حمله سایبری قرار گرفته اند، حدود 30 هزار نفر می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی های آیفون می توانند لپ تاپ شما را هک کنند!

نظرات در مورد : اطلاعات محرمانه 30 هزار کارمند پنتاگون در طی یک حمله سایبری افشا شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *