اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

گلکسی اس 10 سامسونگ

گلکسی اس 10 سامسونگ پرچمدار بعدی کره ای ها خواهد بود که تا به امروز شایعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است. بر اساس این شایعات گویا کمپانی سامسونگ تصمیم دارد تا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موبایلی رونمایی کند. اکنون بر اساس جدیدترین اطلاعات گویا پرچمدار بعدی قرار است از قابلیت پشتیبانی از 5G و قرارگیری سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بهره مند گردد.

گلکسی اس 10 سامسونگ

گلکسی اس 10 سامسونگ قرار است در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و زرد از راه رونمایی گردد. نسخه های مشکی و سفید از جذابیت بالایی برخوردار هستند و حتی در میان کاربران نیز محبوبیت بالایی دارند ولی رنگ های سبز و زرد به احتمال نظر کاربران زیادی را جلب خواهد کرد. بر طبق سیاست های پیشین سامسونگ به احتمال بعضی از رنگ ها مدتی بعد از عرضه ی اولیه و فقط در مناطقی بخصوص برای کاربران ارائه خواهد شد. بر اساس شایعات کنونی یکی از گوشی های سری گلکسی اس 10 سامسونگ از شبکه ی اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد ولی بر اساس اعتقاد برخی دیگر از کارشناسان، این مدل 5G همراه با مدل اصلی عرضه نخواهد شد و به احتمال در کنار گوشی با صفحه نمایش تاشو به نام گلکسی F رونمایی خواهد شد.  این گوشی تاشو نیز قرار است در رنگ های نقره ای و مشکی و با حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه گردد.

گلکسی اس 10 سامسونگ

از مدت ها قبل خبرهایی مبنی بر حذف شدن سنسور فیزیکی اثر انگشت از پرچمدار جدید گلکسی اس و جانشینی آن با سنسور زیر صفحه نمایش  منتشر شده بود. گزارش های جدید نیز با تایید نمودن این موضوع ادعا دارند که فقط دو مدل از سری گلکسی اس از ویژگی سنسور اثر انگشت فراصوتی پشتیبانی به عمل خواهد آورد و مدل ارزان تر نیز با اسم رمز Byond 0 از این ویژگی بی بهره خواهند بود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: sammobile

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اطلاعات خوبی برای کسانی که از گوشی گلکسی اس 10 استفاده می کنند قرار دادید. سپاسگذاریم