اطلاعاتی که از شیائومی می 8 پیش از معرفی افشا شد

شیائومی می 8

شیائومی می 8 | شرکت شیائومی از آن دسته شرکت ها است که هر بار با تولید محصولی جدید , چه به عنوان پرچم دار چه در سطح میان رده , کاربران خود را غافل گیر کرده و باعث افزایش رضایت آن ها شده است. حال نکته جالب درباره ی این شرکت این است که در هر شرایطی در مدتی کم تر از یک هفته , شرکت شیائومی قصد دارد پرچم دار خود را معرفی کند، شایعات و اخباری درباره ی عرضه سه محصول شن‌ زن چین می 8 شیائومی، می بند 3 و رابط کاربری MIUI 10‌ منتشر شده است , هر چند که مشخصات فنی این محصولات به صورت غیر رسمی فاش شده , اما هنوز هیچ گونه تاییدیه ای مبنی بر تصدیق را تکذیب این اطلاعات از شرکت شیائومی دریافت نشده است.

در این اطلاعات فاش شده , یک ویدئو به چشم می خورد که نشان دهنده ی قاب شفاف پشتی گوشی است , همچنین در این فیلم می توان دید که طراحی می 8 , بسیار به طراحی اچ‌ تی‌ سی یو 12 پلاس ( HTC U12 + )‌ شباهت داشته و یاد آور آن می باشد. درباره ی صفحه نمایشگر نیز باید بگوییم که دارای اندازه ای حدود 6.2 اینچ بوده که رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ , به همراه نسبت تصویر ۱۹:۹ خواهد بود.

شیائومی می 8

از دیگر ویژگی های این گوشی , می توان به حس گر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش اشاره کرد. شیائومی در این پرچم دار از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام استفاده کرده است. حافظه‌ ی داخلی آن 128 گیگابایت و حافظه ی رم 6 گیگابایت می باشد. در قسمت پشتی شیائومی می 8 , دوربین دوگانه ی 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 تهیه شده است. باتری آن ۳۳۰۰ میلی‌ آمپر‌ ساعت بوده که یک باتری قوی و مناسب برای ساپورت پردازنده ی مورد استفاده می باشد. ضخامت این گوشی ۷.۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۲ گرم وزن اعلام شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری تبلت Xiaomi Pad 6 معرفی شد

نظرات در مورد : اطلاعاتی که از شیائومی می 8 پیش از معرفی افشا شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *