استقبال بسیار گسترده ی کاربران از پیش فروش سکه های تلگرام

سکه های تلگرام

همان طور که می دانید با پیشرفت برنامه ها و اپلیکیشن های پیام رسانی روزانه میلیون ها کاربر از این برنامه های پیام رسان حتی جهت جا به جایی و نقل و انتقال ارز و یا انجام عملیات پرداخت در بازار های دیجیتال استفاده می نمایند اما در این بین به جای نقل و انتقال ارزها و یا پول های دارای پشتوانه ی دولتی شاهد بهره گیری از ارزهای رمز گذاری شده و الکترونیکی مثل گرم (Gram) خواهیم بود که به ساده ترین روش یعنی با فرستادن ایموجی های الماس این نقل و انتقال انجام می شود.

طبق گزارشات و شنیده های موجود با استفاده از این ارز های رمز گذاری شده و الکترونیکی می توان به راحتی اطلاعات را خرید کرد یا این که محتوا های غیر رایگان را از طریق این ارز ها به دست آورد و حتی جالب اینجاست که از این نقل و انتقالات ارزی و مالی دولت ها هیچ اطلاعاتی ندارند و نخواهند داشت. تمامی این عملکرد های گفته شده در پلتفرمی واحد به اسم تن (TON) یا شبکه باز که توسط همان گروه اپلیکیشن تلگرام ساخته شده است صورت می پذیرد.

سکه های تلگرام

توصیف هایی که در بالا خواندید نشان دهنده ی پیش بینی های برادران بنیان گذار اپلیکیشن تلگرام پاول و نیکلای دوروف، درباره ی آینده ی ارز های رمز گذاری شده ی گرم است که در حال حاضر در مرحله ی جدید سرمایه یا پیش فروش سکه (ICO) قرار دارد. بر طبق گفته های موجود در حال حاضر پیش خرید سکه توسط موسسه های سرمایه گذاری امکان پذیر است و انتظار می رود که در طول هفته های آتی این امکان و قابلیت برای سرمایه گذاران خرده پا نیز ایجاد شود. بر طبق گزارشات و آمار موجود پیش فروش این ارز می تواند تا مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار برسد و عنوان بزرگ ترین سرمایه گذاری جذب شده در این زمینه را از آن خودش کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…..

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : استقبال بسیار گسترده ی کاربران از پیش فروش سکه های تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *