استفاده کمپانی سامسونگ از فناوری بلاک چین

بلاک چین

غول تکنولوژی دنیا، کمپانی سامسونگ قصد دارد از فناوری بلاک چین برای توزیع محصولات خود در بازار گوشی های هوشمند استفاده نماید. کمپانی سامسونگ این کار را برای ارتقا عملکرد خود در شبکه ی جهانی انجام می دهد که یکی از شرکت های تابعه ی سامسونگ با نام Samsung SDS که از آن با عنوای بازوی ارائه ی خدمات و بخش آی تی این کمپانی یاد می شود در این عرصه پیشرو می باشد.

بر اساس گفته های یکی از مدیران کمپانی سامسونگ، Samsung SDS با استفاده از بلاک چین می تواند محموله های خود را که ارزش چند صد میلیاردی دارند به راحتی پیگیری نموده و در هزینه ی ارسال این محموله ها کاهش 20 درصدی داشته باشد. با توجه به این موضوع که بسیاری از شرکت ها استفاده از بلاک چین را تنها محدود به استفاده از ارزهای دیجیتالی می دانند، کمپانی سامسونگ را می توان در این عرصه به عنوان پیشرو در استفاده ی کاربردی از این فناوری دانست.

با پیشرفت این تکنولوژی به نظر می رسد که کم کم بسیاری از شرکت ها و سازمان های مختلف در حال آشنایی با فناوری بلاک چین می باشند و در این عرصه بعید نیست که هر روز خبرهای مختلفی از پیشرفت این فناوری در کمپانی های مختلف را بشنویم. بر اساس پیش بینی های موسسه ی گارتنر، تا سال 2025 کسب و کارهایی که به بلاک چین مرتبط می شوند ارزشی بالغ بر 176 میلیارد دلار خواهند داشت.

در سال جاری انتظار می رود که شرکت سامسونگ اس اس دی علاوه بر یک میلیون کانتینر 60 فوتی بتواند 488 هزار تن کالا را از طریق خط هوایی جابجا نماید. این کالاها شامل گوشی های گلکسی اس 9 و صفحه نمایش های ال ای دی می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : استفاده کمپانی سامسونگ از فناوری بلاک چین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *