استفاده از قطعات ساخته شده پرینتر سه بعدی در هواپیماهای انگلستان

همه شما ممکن است خبرهایی در مورد ساخت انواع وسایل و عروسک ها با استفاده از پرینتر سه بعدی را شنیده باشید. این پرینتر ها تحولی بزرگ در صنعت فناوری داشته است بطوری که وسایل عجیبی مانند قطعات هواپیماهای جت جنگی از این پرینتر ها ساخته می شوند. اخیرا نیز نیروی هوایی انگلیس از این پرینتر های سه بعدی استفاده کرده است.

3D-print-flight-england

استفاده از سلاح هایی که با کمک پرینتر سه بعدی ساخته می شوند در انگلستان ممنوع می باشد اما ارتش نیروی هوایی انگلستان از این وسیله برای ساخت سلاح های جنگی خودش استفاده می کند.

کمپانی امنیتی دفاعی BAE گفته است که در ماه دسامبر خلبانان هواپیماهای جنگی نیروی هوایی انگلیس به طور موفقیت آمیزی این هواپیماها را تست کرده اند که قطعات این هواپیماها توسط این شرکت ساخته شده و بر روی 4 هواپیمای جت تورنادو GR4 قرار گرفته است.

طبق گفته ی شبکه بی بی سی این استفاده از قطعات سه بعدی بودجه نظامی نیروی هواپیمایی انگلیس را 1.2 میلیون یورو کاهش می دهد که این خود صرفه جویی اقتصادی به شما می رود. بسیاری از این قطعاتی که در هواپیما استفاده شده است قیمتی کمتر از 100 یورو دارند و بطور کلی این کاهش قیمت به سود نیروی هوایی می باشد تا در آینده می تواند سود زیادی از فروش این هواپیماها بدست آورد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  باز هم فناوری چاپ سه بعدی / ساخت پیشرفته ترین کفش ورزشی دنیا

نظرات در مورد : استفاده از قطعات ساخته شده پرینتر سه بعدی در هواپیماهای انگلستان

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *