راهنمای استعلام خلافی خودرو

چگونگی استعلام خلافی خودرو را در این مقاله برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد ، چگونه می توان خلافی خودرو را استعلام کرد ، راهکار های بسیار زیادی برای استعلام خلافی خودرو وجود دارد ، شما می توانید از طریق سایت راهور 120 ، خلافی ماشین با شماره پلاک خلافی خودرو خود را دریافت نمایید همچنین در مقالات روبرو راهکار های پرداخت خلافی خودرو برای شما ارائه شده است. پرداخت خلافی از طریق اینترنت ،  پرداخت خلافی از طریق موبایل  اشاره کرد.

اما بهترین راه برای استعلام خلافی خودرو کدام است ؟ با ما همراه باشید تا با بهترین راهکار های استعلام خلافی خودرو آشنا شوید .

استعلام خلافی خودرو از پلیس +10

اولین راهکار برای استعلام خلافی خودرو مراجعه حضوری به مراکز پلیس +10 است ، در مراجعه به مراکز پلیس +10 شما می توانید آخرین وضعیت خلافی خودرو خود را بدانید ، در این روش هیچ اشتباهی در لیست خلافی های شما امکان ندارد بیافتد پس مطمئن ترین راه برای گرفتن استعلام خلافی خودرو مراجعه به پلیس +10 است.

استعلام خلافی خودرو از طریق راهور 120

دومین راه برای گرفتن خلافی خودرو مراجعه به وب سایت راهور 120 است ، شما با مراجعه به سایت راهور 120 می توانید از آخرین وضعیت خلافی خودرو خودر باخبر شوید. برای اطلاعات بیشتر در مورد استعلام خلافی خودرو از طریق راهور 120 می توانید به مقاله راهور 120 مراجعه کنید در این مقاله بصورت تصویری نحوه گرفتن خلافی خودرو از طریق اینترنت برای شما آموزش داده شده است .

استعلام خلافی خودرو از طریق موبایل

سومین راهکار برای استعلام خلافی خودرو استفاده از پیامک برای گرفتن خلافی خودرو است ، براساس اعلام پلیس راهور شماره پیام کوتاه های قبلی از دسترس خارج شده است ، هم اکنون شماره پیام کوتاه ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ تنها راهکار گرفتن خلافی خودرو از طریق اسمس می باشد . شما از این طریق می توانید از آخرین وضعیت خلافی خودرو خود آگاهی یابید. در این روش تنها کافی است شما ، شماره VIN خودرو تان را به سامانه پیام کوتاه اعلام شده ارسال نمایید تا آخرین خلافی خود را دریافت نمایید.

از دیگر روش هایی که به کمک آن می توانید از طریق موبایلتان خلافی خودرو خود را استعلام بگیرید استفاده از کد USSD زیر است : *110#

بیشتر بخوانید  راهور 120 خلافی خودرو (چگونه خلافی خودرو خود را آنلاین پرداخت کنیم ؟)

استلام خلافی خودرو از طریق تلفن ثابت

آخرین راهکار برای گرفتن استعلام خلافی خودرو استفاده از تلفن ثابت است ، شما از طریق تلفن ثابت هم می توانید از آخرین وضعیت خلافی خودرو خود اطلاع یابید برای اینکار کافی است با شماره تلفن ثابت ۸۸۲۸۸۸۸۸ تماس بگیرید تا از آخرین خلافی خودرو تان باخبر شوید.

اگر این مقاله مفید بود منتظر نظرات سازنده شما در مورد آن هستیم.

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : راهنمای استعلام خلافی خودرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *