استراتژی تولید گوشی های هوشمند کمپانی ال جی مورد بازنگری قرار گرفت

ال جی

کمپانی ال جی یکی از کمپانی های معروف دنیا در زمینه ی تولید محصولات دیجیتالی می باشد که طرفداران زیادی را در بسیاری از زمینه ها از قبیل گوشی های هوشمند، تلویزیون و سایر گجت های هوشمند دارا می باشد. در این میان گوشیا این کمپانی اعلام نموده است که قصد دارد در استراتژی تولید گوشی های هوشمند خود تغییراتی ایجاد نماید و زمان و چگونگی عرضه ی آن ها را کمی تغییر دهد. نایب رئیس هیئت مدیره ی کمپانی ال جی اعلام کرد که گویا قصد دارد در صورت نیاز بازار گوشی های جدید خود را عرضه نمایند، در غیر این صورت گوشی جدیدی ارائه نخواهند کرد.

ایشان در یکپکنفرانس مطبوعاتی گفت:

این کمپانی تنها در صورتی که نیاز به وجود یک گوشی هوشمند باشد، معرفی خواهد کرد؛ در غیر این صورت به منظور رقابت هرگز گوشی دیگری ارائه نمی کنیم.

ایشان در حالی این صحبت ها را بیان می کنند که چند سال از گوشی های پرچمدار سری V و G  این کمپانی به نفع محصولاتی مانند آیفون، سری گلکسی سامسونگ و یا کمپانی ها چینی نظیر وان پلاس و شیائومی نادیده گرفته می شوند و شاید به همین دلیل کاهش میزان فروش پرچمداران خود می باشد که قصد دارد معرفی سالانه ی یک گوشی هوشمند جدید را کنار بگذارد. بر اساس گفته های سانگ‌ چین چو، گویا این کمپانی قصد دارد با تولید نسخه های متعدد از گوشی های معرفی شده ی خود و کسترش بازارهای خود در سایر کشورها به فعالیت خود ادامه دهد.

اما برخی از تحلیلگران در خصوص گفته های ایشان معتقدند که گویا ال جی قصد دارد زمان معرفی پرچمداران خود را به گونه ای تنظیم نماید تا با پرچمداران سایر رقبا مقایسه نگردد و رقابتی میان آن ها صورت نپذیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دریافت اندروید 13 توسط گوشی V30 ال جی قدیمی

نظرات در مورد : استراتژی تولید گوشی های هوشمند کمپانی ال جی مورد بازنگری قرار گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *