استارتاپ ویکند اهواز

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی و تجربی است که در شهرهای جهان برگزار می گردداین رویداد آموزشی در طی 3 روز متوالی برگزار می گردد. در این همایش آموشی و تجربی متخصصان مختلفی از برنامه نویسان ، مدیران تجاری ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک ، طراحان وبسایت جمع می شوند و تجربیات و دانسته های خود را در معرض نمایش همکاران و علاقه مندان استارتاپ قرار می دهند.

startup-weekend-ahwaz

 

در این رویداد آموزشی متخصصان و شرکت کنندگان گروه ها چند نفره تشکیل داده و ایده های کارآفرینانه ی خود را در عرض این سه روز به عمل تبدیل می کنند. این رویداد آموزشی شهر های جهان برگزار می شد تا اینکه شرکت خاورزمین اولین برگزار کننده ی استارتاپ در ایران و در شهر تهران شد ، پس از تهران این استارتاپ در شهر های دیگر هم برگزار شد ، اینک نوبت شهری از خطه جنوب یعنی اهواز است .

استارتاپ ویکند اهواز در تاریخ  8 – 10 آبان ماه 1392 در مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی اهواز برگزار خواهد شد ، برگزار کنندگان این رویداد آموزشی آقایان سید رضا علوی ، مهدی آقا کوچک و سرکار خانم ندا شفیعی خواهند بود . داوران این استارتاپ ویکند آقایان مهدی جباری “مدیر اجرایی کانون تبلیغاتی فارابی” ، سیروس داودی “مدرس، مشاور و مربی کارآفرینی” ، سید رضا علوی “مدرس، مشاور و مربی کارآفرینی” خواهند بود.

شرکت کنندگان این رویداد آموزشی می توانند از حضور مربیان رضا میرانی “مدير كارآفريني و اشتغال سازمان كار خوزستان ” ، رحیم امیری ” کارآفرین و مدرس انسیتو ایز ایران ” ، هادی بیــنا” کارآفرین و مدرس دانشگاه” ، ارسلان پورحلاجی “گرافیست، طراح وب، ایده پرداز و عکاس تبلیغاتی” ، منصور کلاه کج “استاد دانشگاه، پزوهشگر و کارآفرین” ، سمیه سلحشورفر “کارآفرین و گرافیست” و راحله حقی “کارآفرین، مدرس و پژوهشگر فناوری اطلاعات” استفاده کنند.

منبع : زوم لینک

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ با همفکری جوانان ایرانی به ترویج فرهنگ کارآفرینی می پردازد .

نظرات در مورد : استارتاپ ویکند اهواز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *