اسامی گوشی های سونی که بروزرسانی اندروید پای را دریافت می کنند

بروزرسانی اندروید پای

کمپانی گوگل مدتی قبل از سیستم عامل جدید خود با نام اندروید 9 پای رونمایی به عمل آورد و به طور رسمی ابتدا برای گوشی های سری پیکسل خود عرضه داشت. در این میان برخی از کاربران منتظر این هستند تا بروزرسانی اندروید پای برای دستگاه اندرویدی آن ها نیز منتشر گردد که امروز قصد داریم در این بخش به گوشی های برند سونی که قرار است این بروزرسانی را دریافت نمایند، اشاره نماییم.

بروزرسانی اندروید پای

طبق گزارش منتشر شده از سونی، گوشی‌های اکسپریا XZ پریمیوم، XZ1 و XZ1 کامپکت به‌روزرسانی اندروید 9 پای را در 26 اکتبر سال جاری میلادی دریافت خواهند کرد؛ این موضوع در حالی است که آپدیت مذکور در تاریخ 17 نوامبر سال جاری برای اکسپریا XZ2 پریمیوم انتشار می گردد. علاوه بر گوشی های پرچمدار، بعضی از محصولات میان‌ رده‌ ی این کمپانی هم شامل اکسپریا XA2 ، XA2 اولترا و XA2 پلاس، در تاریخ ۴ مارس سال آینده ی میلادی به بروزرسانی اندروید پای دسترسی خواهند یافت. البته کمپانی سونی همیشه آپدیت های خود را در فازهای مختلفی منتشر نموده است؛ بدان معنا که بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربران، احتمال دارد که بروزرسانی اندروید پای نسبت به تاریخ اعلام شده کمی با تاخیر به دست کاربران برسد. این مسئله درخصوص اشخاصی که از کمپانی های مخابراتی خاصی استفاده می نمایند، نیز صادق است.

بروزرسانی اندروید پای

به طورکلی کاربران با نصب کردن آخرین نسخه‌ ی سیستم عامل اندروید می‌ توانند از قابلیت های مفیدی از جمله روشنایی انطباقی یا Adaptive Brightness و همچنین باتری انطباقی یا Adaptive Battery استفاده نمایند. این دو قابلیت با استفاده از هوش مصنوعیدر تلاش هستن تا میزان عملکرد باتری را بهبود ببخشند؛ به این شکل که روشنایی انطباقی به طور خودکار میزان روشنایی صفحه را با محیط تطبیق می‌ دهد و ویزگی دیگر نیز با محدود نمودن میزان مصرف انرژی برنامه‌ های کمتر استفاده شده، در طول عمر باتری تاثیر مثبتی می گذارند؛ به علاوه کاربران می توانند اسکرین‌ شات‌ های خود را به طور مستقیم از نوار اعلان‌ ها حذف، اصلاح و یا ارسال نمایند. پنل کنترل صدا نیز مورد تغییر قرار گرفته است و در سمت چپ پنل صفحه نمایش به نمایش در می آید.

بیشتر بخوانید  افشا اطلاعاتی از هدفون سونی WF-1000XM5

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسامی گوشی های سونی که بروزرسانی اندروید پای را دریافت می کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *