از کدملی های اجاره ای تا پیش فروش خودرو !

کدملی های اجاره ای

کدملی های اجاره ای | این روزها شرایط زندگی برای بسیاری از هموطنانمان سخت شده است و این موضوع نیز به وضعیت اقتصادی کشور باز می گردد. در این میان برخی از گروه های خودروسازی نیز اقدام به ایجاد شرایط پیش فروش خودرو نموده اند. اخیرا گروه خودروسازی ایران خودرو شرایط پیش فروش جدیدی برای محصولات خود ایجاد نموده است که باید افراد در روزهای مختلف کدملی های بخصوصی را در سیستم برای ثبت نام خودرو وارد می نمودند و همین موضوع سبب شده بود که بازار سیاهی برای ارائه ی کدملی ایجاد گردد.

کدملی های اجاره ای

در چند ساعت اخیر آگهی‌ های بسیاری از اجاره ی کارت ملی و فروش کد ملی در سایت‌ های آنلاین انتشار یافت ولی چند ساعت بعد همه ی آگهی‌ ها از روی سایت‌ ها برداشته شدند. اجاره ی کارت ملی و یا شماره ملی مسئله ی جدیدی نیست و قبل از این نیز بسیاری از صرافی‌ ها به منظور خرید سکه و ارز کارت ملی افراد را روزانه اجاره می نمودند ولی مدتی قبل ایران خودرو به منظور کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ های خرید و فروش خودرو، شرط نداشتن خودرو در زمان ثبت‌ نام را اجرایی نمود تا خودروها به دست مصرف‌ کنندگان اصلی برسند.

کدملی های اجاره ای

در عین حال دلالان بازار خرید و فروش خودرو دست از تلاش نکشیده و به دنبال روش هایی رفتند تا بتوانند این شروط را دور بزنند. آسانترین مسیر ثبت‌ نام خودرو با شماره ملی اشخاص دیگر است؛ مسئله ای که سبب انتشار آگهی‌ های اجاره ی کارت ملی و یا فروش کدملی در سایت‌ هایی نظیر دیوار شد و جالب است بدانید که برخی از آگهی‌ ها خبر از فروش کد ملی به مبلغ 8 میلیون تومان نیز رسید.

پس از گذشت چند ساعت همه ی این آگهی‌ ها از روی سایت دیوار برداشته‌ شد زیرا بر اساس قوانین سایت دیوار فروش اطلاعات شخصی و هویتی افراد خلاف قوانین بوده و به علاوه بر شرایط پیش فروش گروه ایران خودرو تاثیرات منفی می‌ گذارند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  ایران خودرو | بررسی اپلیکیشن ایران خودرو : برای دانلود کلیک کنید

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : از کدملی های اجاره ای تا پیش فروش خودرو !

17 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کد ملی برای اجاره میدم سه شماره اخرش۱۳۶
    شدیدا به پولش نیازمندم برای مریضی توبیمارستان
    شماره تماس ۰۹389106713 منتظره تماس هستم
    تا حالا ماشین نداشتم که بخوام ثبت نام کنم ارز دلار
    خواهشمندم تماس بگیرین

  2. سلام شماره ملی طرح مادران دو فرزند تمام شرایط بخش نامه رو دارم اماده فروش اجاره 09050545713